Ik vind hem eigenlijk wel vet *-) ok, niet alles, ik zou de voorkant noooooit zo ax-af maken, maar het is best netjes gedaan, die wielkast uitbouw......
MNM(tm) wrote:Valt me op dat er op geen enkel portier een handgreep meer zit en dat alleen 't bestuurdersportier nog van een slotcylinder is voorzien.
typisch gevalletje 'SLIM' .
als jouw sjonnyopafstanddeuropengaat-systeempje kapot gaat, zekering springt, of accu leeggelopen is, kun je er toch nog in, en hoef je niet zoals peter16V door het klapraampje(heeft deze ax niet, dus word lastig) naarbinnen klimmen.
Euh, met 'n standaard slotcylinder kun je alleen maar je portier op en van slot doen hoor. Je kunt 't portier er niet mee openen. (Of 't interne mechaniek moet grondig verbouwd zijn, wat hier vast wel het geval zal zijn).
Desondanks vind ik het slordig.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Vindt de skirt aan de zijdkant niet mooi en de achterbumper is lelijk!
De uitbouw van de wielkasen zijn wel mooie.
Nu nog een ander intrieur en een mooie kleur blauw !
nee want door het slotcylinder dus te draaien bij dit systeem, forceer je het sjonniedoetjeautodeuropafstandsysteemopen-ding en gaat je deur alsnog open, maar zonder powersupply.
mr dean wrote:Vindt de skirt aan de zijdkant niet mooi en de achterbumper is lelijk!
De uitbouw van de wielkasen zijn wel mooie.
Nu nog een ander intrieur en een mooie kleur blauw !
Gr Mr Dean
wel met je eens.. die bumper is een beetje heel erg oversized.. veel te groot, en die uitlaat verdwijnt erin...
het enige wat ik hier mooi aan vind zijn de deuren die glad gemaakt zijn, de rest mag van mij bij het groot huisvuil
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen