centrale deurvergrendeling
Moderators: vtspower, webmasters
- arjanklepper
- AX liefhebber
- Posts: 153
- Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
- Location: Heerhugowaard
centrale deurvergrendeling
Hey mensen,
hebben jullie ervaring met van die centrale deurvergrendeling kitjes waarmee je zelfs cv in kan bouwen. mijn vragen.
- kunnen mijn ramen dan nog wel open met zo een niet standaard motertje erin?
- is het makkelijk intebouwen.
ik vind het namelijk vervelend die pinnetjes omhoog te moeten trekken.
Groet arjan
hebben jullie ervaring met van die centrale deurvergrendeling kitjes waarmee je zelfs cv in kan bouwen. mijn vragen.
- kunnen mijn ramen dan nog wel open met zo een niet standaard motertje erin?
- is het makkelijk intebouwen.
ik vind het namelijk vervelend die pinnetjes omhoog te moeten trekken.
Groet arjan
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
- arjanklepper
- AX liefhebber
- Posts: 153
- Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
- Location: Heerhugowaard
cv
ik heb hellaas nog geen cv in mijn auto ik moet alles dus nog inbouwen.
dus zo een kitje niet doen?
dus zo een kitje niet doen?
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
Re: cv
Is idd af te raden.arjanklepper wrote:ik heb hellaas nog geen cv in mijn auto ik moet alles dus nog inbouwen.
dus zo een kitje niet doen?
Bij die "universele" zooi zit je met allerlei rare bevestigingsmethoden, terwijl de motortjes van originele AX CV heel mooi op de sloten klikken.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Is al eerder antwoord op gegeven geloof.baklap wrote:ik heb al een bestaande cv..wil nu nog alleen op afstandbediening..kan daar wel makkelijk een universele op?!
Het is af te raden als je niet met electriciteit bekend bent en niet in je kabelboom wil knippen. Een orginele afstandbediening schijnt maar 70 - 80 euro te kosten. Scheelt niet veel met universeel.
Universeel is vaak dus niet echt makkelijk aan te sluiten.
er liggen 2 ombouwsetje voor de AX.
van CV naar cv met Afstands Bediening bij www.citrouw.nl
Deze man heb ik op Citromobile gesproken en heeft recent nog contact met mij opgenomen dat hij er nog 2 had.
prijs 95 eur.
PS zeg even dat je van de AXClub bent.....
van CV naar cv met Afstands Bediening bij www.citrouw.nl
Deze man heb ik op Citromobile gesproken en heeft recent nog contact met mij opgenomen dat hij er nog 2 had.
prijs 95 eur.
PS zeg even dat je van de AXClub bent.....
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
Re: cv
als ik je goed begrijp, kan je dus een orgineel setje CV (bijvoorbeeld uit een TGS) zo op je ax klikken die dit nog niet had? of moet je dan weer allemaal moeilijke dingen gaan aanpassen?MNM(tm) wrote:Is idd af te raden.arjanklepper wrote:ik heb hellaas nog geen cv in mijn auto ik moet alles dus nog inbouwen.
dus zo een kitje niet doen?
Bij die "universele" zooi zit je met allerlei rare bevestigingsmethoden, terwijl de motortjes van originele AX CV heel mooi op de sloten klikken.
Re: cv
Nou, je kan het zo klikken hoor, maarhomiethomie wrote:als ik je goed begrijp, kan je dus een orgineel setje CV (bijvoorbeeld uit een TGS) zo op je AX klikken die dit nog niet had? of moet je dan weer allemaal moeilijke dingen gaan aanpassen?MNM(tm) wrote:Is idd af te raden.arjanklepper wrote:ik heb hellaas nog geen cv in mijn auto ik moet alles dus nog inbouwen.
dus zo een kitje niet doen?
Bij die "universele" zooi zit je met allerlei rare bevestigingsmethoden, terwijl de motortjes van originele AX CV heel mooi op de sloten klikken.
het is niet dat je er goed bij kan ofzo *-) Je kan niet zien wat je doet...
Makkelijkst is om je raam mechanischme eruit te halen, dan je hele slot eruit; dan de motortjes/pompjes vastlklikken en dan alles weer terug.
Kofferbak is zo gebeurd, en dan alleen nog de draadjes naar de hoofdmodule trekken.
Klinkt als veel werk en het hoeft ook niet, maar anders liggen je handen echt open en frustreer je hard
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
Re: cv
hehe ja nee precies daar was ik achter gekomen marre zitten de bevestigingsgaatjes ook al in je deur enzo?
niet iemand toevallig een foto van zo'n origneel setje?:P(A)
niet iemand toevallig een foto van zo'n origneel setje?:P(A)
Re: cv
nergens gaatjes voor nodig!homiethomie wrote:hehe ja nee precies daar was ik achter gekomen marre zitten de bevestigingsgaatjes ook al in je deur enzo?
niet iemand toevallig een foto van zo'n origneel setje?:P(A)
Je klikt hem in je slot, meer niet!