ben dus eykens Philip en heb hier reeds een topic gehad over een ax 1.1 carburator. nu heb ik dus een ax GT Volcane 1.4 carburator gekocht. hij stond te koop voor een spotprijs, kon hem dus moeilijk laten staan. samen met mijn neef die al reeds gepost heeft ga ik de wagen terug in ere herstellen. we gaan hem ook lichtjes aanpassen maar we gaan nog niet te veel vertellen. je zult het topic dus moeten volgen .
maar we zullen dus eens beginnen met wat foto's te plaatsen over de aankoop
viola, de foto's van de wagen bij aankoop. tijdens de veranderingen zullen er heel wat foto's worden genomen en natuurlijk gepost. alle vorm van commentaar is altijd welkom.
gaaf, een GT carb
Ziet er uit als een mooi project, ben benieuwd hoe het word !
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
issie echt zo mooi als dat de foto's doen vermoedden?
hij ziet er best wel heel erg uit alsof hij in 'droom'staat is!
alhoewel ik wel benieuwd ben naar de staat vd dorpels..
als je een Type1 aanschaft, altijd gelijk de bumpers/skirts demonteren en daaronder inspecteren op roest!
veel succes met het project, heb zelf 2 GTcarbu's gehad (tergelijkertijd zelfs) en er is niets dat lekkerder rijdt
hij heeft wat oppervlakkige roest onder het rechter achter venster, aan de linkerbovenhoek van de voorruit en aan de rechter deurdrempel net op het punt waar de twee platen aan elkaar zijn gepunt. maar het is allemaal oppervlakkig dus zeer eenvoudig te behandelen. voor de rest verkeert hij dus in een droomstaat, het ler heeft geen scheuren en de wangen hangen niet door. oh ja, de hendel voor de pinker en de lichten te bedienen is afgescheurt. dus dit ook nog even vervangen en hij is weer in prima conditie wat de carroserie betreft.
dus jij bent met dit exemplaar gaan lopen
ik had hem ook zien staan voor 250 euro maar was net te laat
verdomme
succes nog met je GT volcane
en als je onderdelen nodig hebt, ik ben ook belg
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
wij zijn van grens limb en vlaams brabant ik Yves woon in paal/beringen
en Philip de eigenaar van de ax woont in schaffen bij diest
en onderdelen is mss wel handig hehe wij hebben ook nog wat liggen maar we zoeken nog wel wat onderdelen waaronder kopsteunen als je die nog moest hebben liggen ? als je toevallig msn hebt of iemand anders die graag wat kletst over de axjes dan wil ik men msn adres gerust geven laat het maar weten
we zijn alvast de velgen gaan halen die onder de GT zullen geplaatst worden. het zijn orginele peugeot PLS, LE MANS velgen geworden in 7,5j vooraan en 9j achteraan . deze zullen erop gezet worden als het saxo onderstel eronder staat.
axGTvolcane wrote:we zijn alvast de velgen gaan halen die onder de GT zullen geplaatst worden. het zijn orginele peugeot PLS, LE MANS velgen geworden in 7,5j vooraan en 9j achteraan . deze zullen erop gezet worden als het saxo onderstel eronder staat.
de pic's natuurlijk
Kan niet wachten tot er foto's zijn van het moment dat ze onder de AX zitten!!
Last edited by Mastenhose on WedMar12, 2008 8:28:08 PM, edited 1 time in total.
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning