Tijmen AX GTI '91
Moderator: webmasters
Pffff... de twijfel begint toe te slaan; Ga ik beide ax-jes verkopen en dan één iets grotere auto kopen? (wss xantia, xsara of 405)
De Sport zal dan waarschijnlijk de verkoop in gaan (net nu die super rijdt en motorisch en qua interieur helemaal voor elkaar is), de 1.1 zal ik dan proberen in te ruilen....
twijfel, zucht
Nou ja, eerst maar even nieuwe apk op de 1.1 over een weekje ofzo.
De Sport zal dan waarschijnlijk de verkoop in gaan (net nu die super rijdt en motorisch en qua interieur helemaal voor elkaar is), de 1.1 zal ik dan proberen in te ruilen....
twijfel, zucht
Nou ja, eerst maar even nieuwe apk op de 1.1 over een weekje ofzo.
AX GTI '91
Daarom twijfel ik ook zo.... het is echt superzonde om de sport weg te doen en eigenlijk vind ik het ook een veel te leuke auto. Maar goed; als ik wat anders wil moet ik toch wat. Ik heb nou eenmaal niet het budget van iemand die fulltime werkt.peter wrote:Kun je de sport er niet naast houden? Na alle moeite toch zonde om weg te doen. Qua vaste lasten valt het wel mee, en als je een stallingsplek hebt kun je de sport ook als zomerauto gebruiken en s'winters schorsen...
AX GTI '91
niet lullig bedoelt, maar je krijgt waarschijnlijk maar verdomd weinig voor die sport. (in vergelijking met wat het heeft gekost en het plezier wat je er aan kan beleven).
Hij is niet origineel Nederlands, motorisch niet meer origineel en heeft toch wel wat vervelende roestplekjes.
Dit maakt voor het plezier wat je ermee kan hebben weinig uit, maar voor het geld dat je ervoor kan krijgen wel heel veel.
Succes met je lastige keuze.
Hij is niet origineel Nederlands, motorisch niet meer origineel en heeft toch wel wat vervelende roestplekjes.
Dit maakt voor het plezier wat je ermee kan hebben weinig uit, maar voor het geld dat je ervoor kan krijgen wel heel veel.
Succes met je lastige keuze.
[quote="-Henry-"]Pffff... de twijfel begint toe te slaan; Ga ik beide AX-jes verkopen en dan één iets grotere auto kopen? (wss xantia, xsara of 405)
[quote]
Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud;
blijf toch lekker ax rijden joh
Vroeg of laat ga je toch weer verlangen naar het gooi en smijt werk van de ax
[quote]
Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud;
blijf toch lekker ax rijden joh
Vroeg of laat ga je toch weer verlangen naar het gooi en smijt werk van de ax
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
bekijk het ook eens van deze kant.. je kan de sport wel verkopen.. maar vind later maar weer eens een auto voor het zelfde geld waar je evenveel plezier aan hebt..
althans zo denk ik er over.. en daarom mijn gti dus niet weg
en vaste lasten.. 18 euro verzekering en 14 euro wegenbelasting.. p/m.. dan maar een avondje minder op stap
althans zo denk ik er over.. en daarom mijn gti dus niet weg
en vaste lasten.. 18 euro verzekering en 14 euro wegenbelasting.. p/m.. dan maar een avondje minder op stap
mwah: 2x AX (wegenbelasting, verzekering, onderhoud) komt wel aardig in de buurt van 1 grotere auto.grietje wrote: Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud
Verder heeft browny gelijk; wat ik in de Sport heb gestopt krijg ik waarschijnlijk nooit meer uit
AX GTI '91
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Als het een beetje te doen is zou ik de Sport erbij houden. Het is gewoon een unieke auto! Je geld ga je er nooit uithalen, om over de uren nog maar te zwijgen. En na een dergelijk project heb je toch ook een band met zo'n autootje!
Dus eigenlijk verlies je er enorm op als je 'm wegdoet!
En als je ´m houdt kost ie je alleen wegenbelasting en verzekering...
Het is dat ikzelf de ruimte er niet voor heb, maar anders had ik m'n autootjes gewoon bewaard hoor! En wat Romy zegt...Als je je AX-jes eenmaal kwijt bent, dan mis je ze meteen!
Dus eigenlijk verlies je er enorm op als je 'm wegdoet!
En als je ´m houdt kost ie je alleen wegenbelasting en verzekering...
Het is dat ikzelf de ruimte er niet voor heb, maar anders had ik m'n autootjes gewoon bewaard hoor! En wat Romy zegt...Als je je AX-jes eenmaal kwijt bent, dan mis je ze meteen!
Jah duhu, maar 1 ax is dus de helft van een grote auto, slimpie. En ik geloof niet dat wegenbelasting, verzekering en onderhoud van die 2 axen net zo duur is als de autos die jij op noemt. Niet als je er van uit gaat dat bij de AX alles zelf te doen is en bij nieuwere autos niet.-Henry- wrote:mwah: 2x AX (wegenbelasting, verzekering, onderhoud) komt wel aardig in de buurt van 1 grotere auto.grietje wrote: Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud
En dat jij voor het geld van een grote nu 2 axjes kan hebben, betekent wel dat als 1v/d2 het niet/ weg is je die ander nog hebt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Andere auto
He Thijmen,grietje wrote:Jah duhu, maar 1 AX is dus de helft van een grote auto, slimpie. En ik geloof niet dat wegenbelasting, verzekering en onderhoud van die 2 axen net zo duur is als de autos die jij op noemt. Niet als je er van uit gaat dat bij de AX alles zelf te doen is en bij nieuwere autos niet.-Henry- wrote:mwah: 2x AX (wegenbelasting, verzekering, onderhoud) komt wel aardig in de buurt van 1 grotere auto.grietje wrote: Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud
En dat jij voor het geld van een grote nu 2 axjes kan hebben, betekent wel dat als 1v/d2 het niet/ weg is je die ander nog hebt
Als je een andere auto koopt, dan is die misschien bij het begin super, naderhand ga je toch weer dingen veranderen of je komt weer wat tegen wat gemaakt moet worden. Je weet wat je nu aan de auto hebt, alleen een nieuwe auto weet je dat je niet veel onderhoud aan het !
Conculsie: je houdt gewoon je sport !
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
%#$@%^@%^@$##!
Denk je even de wielen van de ene naar de andere AX over te zetten; past het niet! Dat de 13 inchers van de 1.1 niet op de Sport zouden passen had ik al verwacht, maar de 14 inchers van de Sport passen ook niet op de 1.1i. Dat past achter niet in de (rechte) wielkasten.
Verdomme, moet ik zeker nog andere banden gaan kopen voor de apk ook.
Denk je even de wielen van de ene naar de andere AX over te zetten; past het niet! Dat de 13 inchers van de 1.1 niet op de Sport zouden passen had ik al verwacht, maar de 14 inchers van de Sport passen ook niet op de 1.1i. Dat past achter niet in de (rechte) wielkasten.
Verdomme, moet ik zeker nog andere banden gaan kopen voor de apk ook.
AX GTI '91