ja kom ik weer, nog meer gezeur en vragen enzo
maar, heeft iemand een foto van een benzine tank *-) en waar/hoe zittie vast?
De tank van de GT lekt toch als je hem vol tankt, niet echt schrikbarend veel (halve liter echt op zijn hoogst) maar goed is het niet. Ontluchting is open geknipt (dat terugslagklepje er tussen uit) en volgens mij niet verstopt; alhoewel ik niet weet hoe ik dat zou moeten testen.
Benzinetank
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Benzinetank
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
oh en, is type 1 en 2 uitwisselbaar?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De benzine sijpelde meer in het midden weg... kan wel zijn dat de vulbuis daar aangesloten zit? Ik heb geen idee hoe zon tank eruit ziet/ opgebouwd is enzow. Het is alleen als ie helemaal vol zit; halve liter eruit en hij lekt niet meer...Bas_S wrote:Is het geen lekke vulhals?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).