Vandaag mijn eerste boete van 2007, op de naam van DHL.
Wordt ik door mijn collega gebeld of ik nog even snel een zending op kan gaan, natuurlijk ben in de buurt. Moest zijn op de paseerdersgracht,Adam)
Rij de Prinsengracht af richting de leidsgracht, duik de Passeerdergracht op. ... op dacht ik weer even een zending opgehaald rij de gracht af en draai dan recht de Lijnbaangracht op de ben ik bijna bij het einde kom ik Politie tegen ga rechtaf begint hij tezwaaien en steeds harder tefietsen..... ik stopt, zegt hij tegen mij je bent een gesloten verklaring in gereden..( een broekie van 18 jaar met zijn bejaarde collega ) ik moet je toch bekeuren zegt hij nog, ik was er helemaal stil van... moest hij ook nog alles gaan vragen aan zijn collega...verdomme
... ik vertelde hem nog dat ik het echt niet wist..hellaas lik op stuk beleid, om dat omwoonde er zoooooo veeel last van hebben
30 meter tegen het verkeer in rijden kost dus 50,--- eurie ben er echt ziek van.
Laten ze eerst wat gaan doen aan de tebielen fietsers zonder licht in het donker... ja lekker hoor de grachten en centrum Amsterdam.
Not Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....