Arjan Klepper a.k.a. arjanklepper Peugeot 309 1.1
Moderator: webmasters
- arjanklepper
- AX liefhebber
Arjan Klepper a.k.a. arjanklepper Peugeot 309 1.1
Hoi Ax- liefhebbers.
Ik ben Arjan 20 jaar en woon in heerhugowaard.
Heb sinds kort een AX 1.1 TGE gekocht nadat ik een ongeluk heb gehad met mijn audi 80 avant.
Hijskranen die de bochten afsnijden zijn duidelijk zwaarder dan audi's
Na een hoop zoeken dus mijn AX gevonden.
Ik merk hieruit meerdere voordelen. van AX ten opzichte van audi
verbruik AX 1/17 Audi 1/8
verzekering AX 140 eu Audi 480 eu
wegenbelasting AX 30 Audi 120 eu
kortom alleen maar voordelen.
Nu wil ik niet helemaal een standaard auto dus op mijn to do list staat
-Open luchtfilter ( ik zou graag weten welk soort jullie adviseren voor een 1.1 TGE) Dit wil ik zo spoedig mogelijk plaatsen.
-Licht metaal. (3 gaats is verdomd lastig te vinden)
-Spoiler (done)
-Sport uitlaat.
-Bumpers. Ik heb op het forum een Saxo bumper gezien onder een AX is dat makkelijk te plaatsen?
-total re-spray een maat van mij heeft een autospuiterij dus kan voor een prikkie spuiten. alleen over de kleur ben ik nog niet uit.
Tips over AX-en zijn altijd welkom. en zie jullie wel eens op een meeting.
Groeten Arjan
Ik ben Arjan 20 jaar en woon in heerhugowaard.
Heb sinds kort een AX 1.1 TGE gekocht nadat ik een ongeluk heb gehad met mijn audi 80 avant.
Hijskranen die de bochten afsnijden zijn duidelijk zwaarder dan audi's
Na een hoop zoeken dus mijn AX gevonden.
Ik merk hieruit meerdere voordelen. van AX ten opzichte van audi
verbruik AX 1/17 Audi 1/8
verzekering AX 140 eu Audi 480 eu
wegenbelasting AX 30 Audi 120 eu
kortom alleen maar voordelen.
Nu wil ik niet helemaal een standaard auto dus op mijn to do list staat
-Open luchtfilter ( ik zou graag weten welk soort jullie adviseren voor een 1.1 TGE) Dit wil ik zo spoedig mogelijk plaatsen.
-Licht metaal. (3 gaats is verdomd lastig te vinden)
-Spoiler (done)
-Sport uitlaat.
-Bumpers. Ik heb op het forum een Saxo bumper gezien onder een AX is dat makkelijk te plaatsen?
-total re-spray een maat van mij heeft een autospuiterij dus kan voor een prikkie spuiten. alleen over de kleur ben ik nog niet uit.
Tips over AX-en zijn altijd welkom. en zie jullie wel eens op een meeting.
Groeten Arjan
Last edited by arjanklepper on SunApr29, 2018 8:36:38 PM, edited 5 times in total.
- arjanklepper
- AX liefhebber
re:
najah wel balen was een leuke audi.
Maar ik ben nu echt mega blij dat ik met een redelijk rap autootje weer rond rijd. nu alleen nog wat opleuken eraan. zo een GTI intrieur ziet er trouwens heftig uit. mijn intrieur is wel netjes geen scheuren etc. maar wel een beetje oudbollige kleuren. dus nog een punt op mijn to do list.
Maar ik ben nu echt mega blij dat ik met een redelijk rap autootje weer rond rijd. nu alleen nog wat opleuken eraan. zo een GTI intrieur ziet er trouwens heftig uit. mijn intrieur is wel netjes geen scheuren etc. maar wel een beetje oudbollige kleuren. dus nog een punt op mijn to do list.
-
- Drempelkiller
Re: Arjan Klepper.
Welkom bij deze geweldige club
Groetjes, Henk

Morgenmiddag is er een meeting in Nieuwegein, je bent meer dan van harte welkom.arjanklepper wrote:......... en zie jullie wel eens op een meeting.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
- arjanklepper
- AX liefhebber
balen niet op meeting
Sorry mensen.
morgen geen meeting voor mij.
Heb hellaas andere plichten.
Om de hoeveeltijd zijn er meetings?.
Binnekort was er ook een Citroën club evenement in de schermer noordholland hoorde ik. dus daar ben ik zowieso.
morgen geen meeting voor mij.

Om de hoeveeltijd zijn er meetings?.
Binnekort was er ook een Citroën club evenement in de schermer noordholland hoorde ik. dus daar ben ik zowieso.
Welkom hier ondanks je tegenslag toch weer een leuk autootje.
het openfilter ach een universeeltje met de goede diameter en je bent klaar
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=10559
en
http://www.axclub.net/how/luchtfilter/howto.pdf
diamter open filter is 75 MM (zoals toevallig de meeste universele filters zijn)
het openfilter ach een universeeltje met de goede diameter en je bent klaar
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=10559
en
http://www.axclub.net/how/luchtfilter/howto.pdf
diamter open filter is 75 MM (zoals toevallig de meeste universele filters zijn)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
ai ai, en was het de schuld van de kraanwagen of van jou?
de centjes die je nu bespaard op de ax, kun je mooi gebruiken om de ax op te leuken.
voor een 5deurs zijn er zowiezo 5deurs-skirtsetjes te koop.
en voor veel leuke opleuk-spullen kun je het 'aangeboden'-topic ook in de gaten houden.
let je op dat je met lichtmetalen niet alle maten onder je ax kunt doen, ivm rechte wielkasten achter.
een saxobumper zul je als een schaal moeten monteren buitenom een soort frame van een originele ax-bumper, dan kun je 'm monteren, een leuk klusopjectje, maar de bumper van een hyundai Coupe past ook *zie de wie=wie van Leroy*
klik
en die optie om je ax compleet te laten herspuiten is zéér makkelijk, daar moet je zuinig op zijn
de centjes die je nu bespaard op de ax, kun je mooi gebruiken om de ax op te leuken.
voor een 5deurs zijn er zowiezo 5deurs-skirtsetjes te koop.
en voor veel leuke opleuk-spullen kun je het 'aangeboden'-topic ook in de gaten houden.
let je op dat je met lichtmetalen niet alle maten onder je ax kunt doen, ivm rechte wielkasten achter.
een saxobumper zul je als een schaal moeten monteren buitenom een soort frame van een originele ax-bumper, dan kun je 'm monteren, een leuk klusopjectje, maar de bumper van een hyundai Coupe past ook *zie de wie=wie van Leroy*
klik
en die optie om je ax compleet te laten herspuiten is zéér makkelijk, daar moet je zuinig op zijn

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Welkom hier.
Bizarre foto van je audi, daar is idd weinig van over...
Lm velgen worden geregeld op het forum aangeboden. Beetje geduld, komt er vanzelf wat voorbij. Soms maandenlangs niks en dan opeens drie setjes tegelijkertijd.
Maar als je echt een unieke AX wil hebben is een aparte kleur misschien een optie.
Geel komt bijv af en toe voor maar is bijzonder zeldzaam, bruin helemaal.
Zie ook de devil van Rock's bijvoorbeeld.
Succes met je AX en hou ons op de hoogte
Bizarre foto van je audi, daar is idd weinig van over...
Lm velgen worden geregeld op het forum aangeboden. Beetje geduld, komt er vanzelf wat voorbij. Soms maandenlangs niks en dan opeens drie setjes tegelijkertijd.
Maar als je echt een unieke AX wil hebben is een aparte kleur misschien een optie.
Geel komt bijv af en toe voor maar is bijzonder zeldzaam, bruin helemaal.
Zie ook de devil van Rock's bijvoorbeeld.
Succes met je AX en hou ons op de hoogte

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

- arjanklepper
- AX liefhebber
Ongeluk
ongeluk was uiteraard niet mijn schuld. hij zat een meter over mijn weghelft heen.Dus nu maar een leuk project begonnen.
En ik laat wel weten wanneer die meeting in de schermer is.
kreeg te horen zodra het een beetje warm word dat het dan plaats vind. dus onder genot van een koud biereke praten over ax-en
Laatste nieuwtje over mijn auto. Buurvrouw plaatste haar deur in de mijne.
dus een kreukel die eruit moet. gelukkig heb ik ee broertje die met connecties. dat is dus gouw afgehandeld.

En ik laat wel weten wanneer die meeting in de schermer is.
kreeg te horen zodra het een beetje warm word dat het dan plaats vind. dus onder genot van een koud biereke praten over ax-en
Laatste nieuwtje over mijn auto. Buurvrouw plaatste haar deur in de mijne.

Damn dat is een aardige klapper geweest. Op dat moment ben je wel blij met een grote auto. Maar dat je vaste lasten enorm omlaag gaan ja das mooi meegenomen. Qua onderhoud zal je ook wel goedkoper uitzijn. In De audi zit veel meer in. Dus kan er ook veel meer stuk. En de onderdelen zullen vast duurder zijn.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

als dit bedoelt wordt:baklap wrote:wanneer was die meeting in de schermer arjen..daar wil ik zeker heen!!!dat is wel in de buurt..ga jij er ook heen?!
10e Schermertreffen
van donderdag, 21 augustus 2008 - 12:00
tot zondag, 24 augustus 2008 - 17:00
Elke dag
Volgend jaar wordt het al weer de 10e Schermertreffen. We willen hier een groot feest van maken. Aangezien de Schermer
volgend jaar 375 jaar bestaand zullen we in samenwerking met de organisatie van "Schermer 375 jaar" iets samen organiseren.
Om deze rede wordt de datum iets anders wat u gewend bent. Het 10e Schermertreffen wordt namelijk georganiseerd in het
weekend van 21 t/m 24 augustus 2008.
Meer info
Contactpersoon: Jeroen Voetel
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
haha, top man!!!
Een mooie schone op de motorkap
!!! er is niets dat een AX meer siert dan dat, mag gezegt worden
!!
Spoilertje ziet er ook strak uit man, mooi opgeknapt!
Trouwens, strakke bandjes ook man, met die witte tekst
!! Stoer!!
Zo Arjan, what's next
?! spreek je snel weer! M'n foto's zijn onderweg!!
Een mooie schone op de motorkap

Spoilertje ziet er ook strak uit man, mooi opgeknapt!
Trouwens, strakke bandjes ook man, met die witte tekst

Zo Arjan, what's next

- arjanklepper
- AX liefhebber
road hogs
Jups zijn roadhog banden 
alleen ben niet blij met de grip die ze geven hoewel nog veel profiel.
dus dit worden apk banden denk ik
job volgende doel is lichtmetaal
had wat 5 spaaks gevonden en gereageerd maar nog niets gehoord dus dat is balen. zodra ik dara niet gouw iets van hoor dan die 3 spaaks van jou
daarna GT 5 deurs skirtset

alleen ben niet blij met de grip die ze geven hoewel nog veel profiel.
dus dit worden apk banden denk ik

job volgende doel is lichtmetaal

had wat 5 spaaks gevonden en gereageerd maar nog niets gehoord dus dat is balen. zodra ik dara niet gouw iets van hoor dan die 3 spaaks van jou

daarna GT 5 deurs skirtset