Zal wel een hele verandering zijn, goede fussees
Ging het allemaal ook beetje makkelijk enzo?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ze staan er lekker bij!! Lekker bezig geweest Kan je weer lekker GT crossen, met airco haha
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar het spuitwerk!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
En het gesleutel en alle liefde is niet voor niks geweest, probleemloos door de APK gekomen vandaag!
Ben weer helemaal gelukkig!
Ik mag lekker weer een jaartje in mijn groene gevaarte crossen.
Die foto's van de schade aan de zijkant bijgewerkt moet ik nog maken, maar ik wil m eerst even wassen en kan omdat de weg is opgebroken niet op onze oprit komen.
CitroCin wrote:En het gesleutel en alle liefde is niet voor niks geweest, probleemloos door de APK gekomen vandaag!
Ben weer helemaal gelukkig!
Ik mag lekker weer een jaartje in mijn groene gevaarte crossen.
Die foto's van de schade aan de zijkant bijgewerkt moet ik nog maken, maar ik wil m eerst even wassen en kan omdat de weg is opgebroken niet op onze oprit komen.