Uitlaat
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Niets
alhoewel, een complete nieuwe uitlaat met spagettispruitstuk van een goedmerk en een rechte, kat en demperloze pijp met een goede uitlaat demper en ' vrije doorstroming' geeft een betere uitlaat doorstroming en dus iets meer vermogen.
(als ik fouten dingen zeg word ik wel gecorrigeerd:P)
Verbruik word iig niet hoger; bij mij niet athans; veranderde geen eens een komma getal
alhoewel, een complete nieuwe uitlaat met spagettispruitstuk van een goedmerk en een rechte, kat en demperloze pijp met een goede uitlaat demper en ' vrije doorstroming' geeft een betere uitlaat doorstroming en dus iets meer vermogen.
(als ik fouten dingen zeg word ik wel gecorrigeerd:P)
Verbruik word iig niet hoger; bij mij niet athans; veranderde geen eens een komma getal
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
kijk eens op www.uitlaten.com EPS in hoogezand maakt op maat systemen, waarbij je het geluid zelf kunt samenstellen.. ze zeggen ook dat het vermogen toeneemt, maar dat is hooguit een paar procent bij een ax, gezien de geringe motorinhoud..
het heeft pas echt effect als je van het begin tot het eind, een op elkaar afgestemd uitlaat en inlaat systeem hebt.
het heeft pas echt effect als je van het begin tot het eind, een op elkaar afgestemd uitlaat en inlaat systeem hebt.
AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
-
- profiel verwijderd