Uitlaat

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Uitlaat

Post by Job »

Puur een interesse vraag: Wat doet een andere/sportieve uitlaat/demper met het vermogen/benzinegebruik etc...??

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Niets

alhoewel, een complete nieuwe uitlaat met spagettispruitstuk van een goedmerk en een rechte, kat en demperloze pijp met een goede uitlaat demper en ' vrije doorstroming' geeft een betere uitlaat doorstroming en dus iets meer vermogen.
(als ik fouten dingen zeg word ik wel gecorrigeerd:P)
Verbruik word iig niet hoger; bij mij niet athans; veranderde geen eens een komma getal
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

GTi Ruudje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by GTi Ruudje »

kijk eens op www.uitlaten.com EPS in hoogezand maakt op maat systemen, waarbij je het geluid zelf kunt samenstellen.. ze zeggen ook dat het vermogen toeneemt, maar dat is hooguit een paar procent bij een ax, gezien de geringe motorinhoud..
het heeft pas echt effect als je van het begin tot het eind, een op elkaar afgestemd uitlaat en inlaat systeem hebt.
AX 1,1i spot 1995
106 GTi

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Je verbruik neemt waarschijnlijk toe met een andere uitlaat, omdat je het geluid zo mooi vind, dat je het continue wil horen! :)

Als je rijstijl niet veranderd, veranderd er ook niets aan je verbruik!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply