Me auto heeft het zonder problemen heen en terug gehaald. En dat achter een een of andere gele Ibiza
Zag dat hij zelfs nog 2 keer op de foto was gezet
Geslaagde meeting iig voor mij
Haha 2 keer, je moet beter opletten man het waren er 8 Bij deze mijn foto's het is een beetje een one man show maarja;
Kijk em eens boos kijken;
Wat een bumperklever die kerol;
Ik weet wel waarom die zo lacht Hij verwachte meer problemen te krijgen met zijn AX dan wie dan ook en hij is één van de weinige die zonder problemen heeft gereden
Volgende keer als ik ga hoop ik met mijn eigen AX'je te komen, remmen zijn in ieder geval weer gefixd.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Browny wrote:aha, was die cupra van jou? Apart setje velgen zat daaronder.
Nee joh! Gelukkig niet zo'n nep g*lf Heb nog steeds mijn AX'je en die is toch sneller bij het stoplicht Apart is inderdaad het goede woord voor die velgen. Had ze nog nooit zo gezien.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Joost wrote:tja dat was des tijds iets meer werk geweest op de sleutelmeeting.
Maar nu weet Koen hoe het moet
Waterpomp vervangen is welgeteld 10 minuten werk.
(Je bent langer bezig met de boutjes los draaien dan 't echte omwisselen.)
Toen dachten we dat het niet nodig was. Helaas hebben we het toen niet gedaan. Nu moet weer de riem eraf. Kijken of ik het zelf ga doen of ergens laat doen voor een mooi prijsje. Kan ik wel gelijk de keerring laten meepakken aan die zijde. Is ergens een beetje lek.
Kan het trouwens kloppen dat met zo'n metertje dat de temperatuur aangeeft het lampje eerder gaat branden. Eerst had ik zo'n tellerbak met alleen een waarschuwingslamje en die ging nooit branden. Nu zit er echt een meter in en die gaat branden bij de 110 graden (ongeveer)
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Jammer dat de meetings altijd zo ver weg zijn voor mij (groningen) Anders zou ik zekers een keer langs komen... Gaan er trouwens nog mensen uit Groningen heen?