so i know maar ik ga hem echt niet vertellen wat wel of niet mag
Zag trouwens ook nog een vrachtwagen met ECHT een loszittend voorwiel, dat zwabberde echt te erg. Maar hoe ga je dat aan een 90 km per uur rijdende vrachtwagen vertellen? Ik heb vanalles geprobeerd maar het is niet gelukt
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Met de Cordoba 600 metselstenen (ong 1600 kilo) kreeg het geheel toch met 100 op de teller boven op de Brienenoort brug in zijn 5
En met de Toledo ben ik een keer een paar 60x40 beton tegels wezen halen met een tandem asser van 3 m lang. Als ik me nog goed herinner lagen er zo'n 80 op.
De Toledo en de kar vonden het niet zo veel.
Heb de 1100 van m´n vader weleens volgegooid met grindtegels 80x50.
Hij was erg netjes verlaagd, enige nadeel was dat bij drempels het handremlampje ging branden...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
je mag niet slepen over de snelweg... alhoewel ik wel moest.. omdat ik een vriend van de Haje bij almere moest halen ... kon dus niet anders...
Ik heb wel eens een wagen over een provinciale weg (max 100 km/u) gesleept met 60 km/u, zal vast ook niet mogen. Maar kon niet anders om 'm toch thuis te krijgen.
Maar off-topic, waren beiden wagens van ander merk.
We hebben in een noodsituatie eens een eend (2CV)en een volkswagen T3 camperbusje aan laten trekken -> startmotor was stuk. Dat is gelukt!
Die Eend heeft niet eens een trekhaak of oogje of wat dan ook, dus haak van de kabel om de bumper gehangen. Deze was achteraf dan ook niet helemaal recht meer.
En je kunt ook goed horen waarom een T3 een 2.5 motor heeft, en niet een 0.6
het viel me echt alles mee hoor..ik dacht echt dat het de moeite nog geeneens was om het te proberen, maar zoveel moeite had de ax er nog geeneens mee!
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
baklap wrote:het viel me echt alles mee hoor..ik dacht echt dat het de moeite nog geeneens was om het te proberen, maar zoveel moeite had de AX er nog geeneens mee!