ja maar een paardentrailer welkevin.broke wrote:dubbelasser heeft geen kentekenverplichting hoor! Ik ben al diverse malen aangehouden met een dubbelassertje zonder nl...
Aanhangers wet rijbewijs B
Moderators: Rock's, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
gelukkig kent de politie zelf zn regels ook nietkevin.broke wrote: Die heeft ook een maximummassa van 900 totaal (het is een lichte jongen ja..), maar heb nog geen gezeik gehad ivm twee assen... alleen een melding dat ik me aan de 750kg regel moet houden vanwege de witte plaat..
Het zou niet zo zijn en mogen zijn dat afhankelijk van de platen die je voert het mag of niet
Maar als je zegt dat je het met die andere aanhanger ook lukt, moet je het gewoon doen
Ik ben nog nooit aangehouden met mn knol en trailer; ik weet niet in heoverre de politie dingen checkt
Maja goed, ik zelf zou het dus niet doen en nog liever gewoon rijden met eigen platen, maar dat is mijn keuze!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
mja ik moet binnenkort ver weg een auto op gaan halen... als ik de heenweg met witte plaat kan rijden kan m'n meissie in één ruk door de terugweg voor d'r rekening nemen, snap je?
voorheen kon ik namelijk via een vriend waar ik nu heibel mee heb een sterke trekwagen lenen..
maar helaaz, je hebt gelijk.
maar helaaz, je hebt gelijk.