Dit is niet goed, denk ik...
Moderators: Rock's, webmasters
Dit is niet goed, denk ik...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
wauw!!
dat is een stuk makkelijker naar de sloop brengen dan mijn blauwe momenteel *-)
dat is een stuk makkelijker naar de sloop brengen dan mijn blauwe momenteel *-)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Boom heeft zo te zien nog niet eens zo heel veel schade.... Ik vraag me wel af of de mensen hier levend vanaf zijn gekomen, die kunnen nooit meer in de auto hebben gezeten....
En dat je het motorblok uit je auto geworpen krijgt... opzich moet je dan best heeeel erg hard die bomen in rijden *-)
En dat je het motorblok uit je auto geworpen krijgt... opzich moet je dan best heeeel erg hard die bomen in rijden *-)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
daar hoef je niet zo hard voor te rijden hoor
bekende van m'n neef heeft een Golf VR6 plat gereden, die gasten werden door de zijruitjes naar buiten gekatapulteerd. die auto zag er ook ongeveer zo uit, het feit dat ze buiten lagen heeft ze eigenlijk gewoon gered.
verkeerd lassen kan je gruwelijk veel krachten mee opbouwen icm een aanrijding...

verkeerd lassen kan je gruwelijk veel krachten mee opbouwen icm een aanrijding...
Last edited by kevin.broke on TueFeb19, 2008 7:15:19 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ja okay, maar dit is een gewone audi geweest....
Een kennis van ons heeft met een berlingo zo ongeluk gehad, met 80/90 uit de bocht (was ook zon soort weggetje, in frankrijk) en dan tegen een boom in t midden van de auto, zoals deze zegmaar, maar die bestond nog gewoon uit 1 stuk.....
Een kennis van ons heeft met een berlingo zo ongeluk gehad, met 80/90 uit de bocht (was ook zon soort weggetje, in frankrijk) en dan tegen een boom in t midden van de auto, zoals deze zegmaar, maar die bestond nog gewoon uit 1 stuk.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
klopt idd, volgens mij staat ie op 90.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
stappenplan voor dit resultaat:grietje wrote:ja okay, maar dit is een gewone audi geweest....
Een kennis van ons heeft met een berlingo zo ongeluk gehad, met 80/90 uit de bocht (was ook zon soort weggetje, in frankrijk) en dan tegen een boom in t midden van de auto, zoals deze zegmaar, maar die bestond nog gewoon uit 1 stuk.....
1. neem een Audi A3 met heftige voorschade
2. neem een tweede Audi A3 met heftige achterschade
3. slijp beide auto's net achter de deuren door midden en trek ze een beetje recht
4. las beide helften aan elkaar en doe dat lekker snel en onnauwkeurig
5. haal het dak eruit en las er al even snel een nieuwe in
6. breng het ding naar de spuiter
7. haal 'm op, assembleer de boel
8. ga een stuk rijden en verbaas je over de slechte wegligging en de vele rammels en kraakjes
9. zet 'm te koop bij ACC Overveen of één van 's Neerlandse betere afzetters
10. wacht tot iemand 'm koopt en daarna tegen een boom parkeert met een gemiddeld gangetje (of tot er iemand achterin rijdt en het dak losspringt

-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Om een boom.....
Lekker zeg, al stukje weer bij mekaar zoeken en er weer een nieuwe auto van maken ......
Misschien zie je hem weer rijden in Rusland!
Gr Mr Dean


Gr Mr Dean


Saxo style is sexy style....
En toch is het gemeen, die bomen hebben niet eens inspraak gehad bij het zo mishandeld worden.
Het hoeft niet een verlaste auto te zijn, als je een auto om een boom heen vouwt komen er ook veel trekkrachten op het geheel, en daar kunnen puntlassen heel slecht tegen. Hier werkt het hebben van veel massa in je nadeel, de energie moet ergens naartoe.
P.
Het hoeft niet een verlaste auto te zijn, als je een auto om een boom heen vouwt komen er ook veel trekkrachten op het geheel, en daar kunnen puntlassen heel slecht tegen. Hier werkt het hebben van veel massa in je nadeel, de energie moet ergens naartoe.
P.

C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen