
Enige grootte minpunt waren de remmen, deze trilde als een idioot op een of andere manier was 1 remschijf ongeveer zo krom als eem frisbee. Dit was al sinds ik hem had en ik heb er opzich mee rond kunnen rijden maar het was enorm irritant.
Vandaag maar even nieuwe schijfjes gehaald en eigenlijk het duurste van de hele auto (50 euro) maar ook het belangrijkste.
nieuwe blokken had ik al... die waren 10 euro

Vermoedelijk gaan er (nog) geen 106gti remmen onder komen, ik heb namenlijk een andere ax (gti) met een aangepast 1.6 blok van een 106 rallye tot mijn beschikking (110 pk op 800 kilo) voor het circuitwerk. En ik kan altijd nog zeggen dat ik het wel doe

In princiepe zal ik maximaal 6 maanden met de ax gaan rijden voordat er wat anders is, wat afhankelijk is van wat ik wil en het budget. Voordeel van de ax is dat hij zo cheap te rijden is dat ik per maand heel veel geld over hou om te sparen.
totaal zitten we nu op 353 euro.
de komende weken doe ik even niets eraan, gezien ik mij moet concentreren op de verkoop van de mr2, niet dat daar wat aan hoeft te gebeuren maar ik kan mij slecht concentreren op meerdere dingen tegelijk.