Is er interesse in de AX Haynes digitaal? Ik heb hem in PDF (de rode versie, dus type 1 & 2), dus als mensen willen neem dan ff een usb stickie mee dan kan je hem zo krijgen
Is een leeg CD-tje ook goeD?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
uhm, ja.
vraag maar aan je vriend, hij bedenkt een oplossing zodat mijn ze van haar ochtend humeur afkomt, vandaar dat ik ook langs kom en misschien dat het niet de laatste keer is he.
groetjes
sjeesje wrote: uhm, ja.
vraag maar aan je vriend, hij bedenkt een oplossing zodat mijn ze van haar ochtend humeur afkomt, vandaar dat ik ook langs kom en misschien dat het niet de laatste keer is he.
groetjes
Dit volg ik even niet?
Recently done:
o sorry beetje vaag bericht.
mijn ax start heel slecht in de ochtend, en ik vraag aan jou vriend of hij weet wat het kan zijn, maar hij wil ff kijken dus kom ik ook. niemand weet wat het is.
sorry ik was een beetje vaag.
o ja ik kom met me vriend zondag.
groetjes
sjeesje wrote:o sorry beetje vaag bericht.
mijn AX start heel slecht in de ochtend, en ik vraag aan jou vriend of hij weet wat het kan zijn, maar hij wil ff kijken dus kom ik ook. niemand weet wat het is.
sorry ik was een beetje vaag.
o ja ik kom met me vriend zondag.
groetjes
AX Volcane heeft Magnetti Marelli ECU en DIS onststeking.
Als jouw Volcane zo'n beetje van dezelfde leeftijd is als de mijne, dan heb ik al 'n heel sterk vermoeden!
Hoeveel kilometers heeft je AX inmiddels gelopen?
Ps.: 'k heb geen vriend. Ben single.
Recently done:
Dan wordt 't waarschijnlijk hoogtijd dat je er eens nieuwe bougies in draait (let op: dat moet met een momentsleutel!) en een vers setje bougie-kabels op prikt.
Recently done: