
Succes met je aanwinst

Moderator: webmasters
Ik heb geen idee,maar volgende meeting ben ik er vast weer, dus kan je even in het echt kijkenDuFF wrote:hoe zit die handrem-middenconsole/met vakje plastic gebeuren vast?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
gunstiger dan de zx mag ik hopen,daarom heb ik de zx er ook uit gedaan.peter wrote:Mooie 106 inderdaad, en qua gebruikskosten waarschijnlijk gunstiger dan de AX sport of de zx. Vele probleemloze kilometers gewenst!!
Kom je hem nog even showen zondag?