Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hmmmm, kweet het het nog niet, voorkant is wel gaaf maar die achterkant is een beetje uit proportie, zoal Aad al zei, denk dat wielverbreders wel beter staan.
Enne als je nou op de deur nog een GT skirtdeel plakt???
Zal wel weer aan mij liggen hoor (zeur dat ik ben... :roll), maar 't lijkt zo net of er een stuk ontbreekt op 't portier.
't Is bijzonder, maar daar houdt 't voor mij echt mee op.
Vooral de bevestiging van de bovenrand van die skirtdelen vind ik serieus om te janken.
Afgezien van het feit dat de deuk linksachter nu geheel afgedekt wordt, vind ik het persoonlijk geen enkele meerwaarde en/of verbetering aan uitstraling geven.
Sorry Michel, 'k wil je plezier niet bederven.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Citrosan wrote:Enne als je nou op de deur nog een GT skirtdeel plakt???
Denk niet dat het er dan mooier op wordt. Maar ik gaat het wel eens proberen (heb nog steeds een GT skirtset liggen )
MNM(tm) wrote:Sorry Michel, 'k wil je plezier niet bederven.
jij hoeft het ook niet mooi te vinden als ik er maar blij mee ben
Daar heb je 100% gelijk in.
Maarreh, is er voor de bevestiging van de bovenrand niet iets anders te verzinnen dan die misselijkmakende schroeven/popnagels/ whatever er in die gaten moeten?
Iets met kit ofsow en dan die gaatjes dichtsmeren en de boel opnieuw in de lak zetten (wat je toch al van plan was, als je goed begrepen heb...)?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Citrosan wrote:Enne als je nou op de deur nog een GT skirtdeel plakt???
Denk niet dat het er dan mooier op wordt. Maar ik gaat het wel eens proberen (heb nog steeds een GT skirtset liggen )
MNM(tm) wrote:Sorry Michel, 'k wil je plezier niet bederven.
jij hoeft het ook niet mooi te vinden als ik er maar blij mee ben
Daar heb je 100% gelijk in.
Maarreh, is er voor de bevestiging van de bovenrand niet iets anders te verzinnen dan die misselijkmakende schroeven/popnagels/ whatever er in die gaten moeten?
Iets met kit ofsow en dan die gaatjes dichtsmeren en de boel opnieuw in de lak zetten (wat je toch al van plan was, als je goed begrepen heb...)?
die gaatjes zijn juist stoer!!! dat hebben echte racers ook
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
gespoten? beschadigingen? zo goed heb ik nooit gekeken
maar spoorverbreders kunnen idd geen kwaad.. romy heeft nog 2cm liggen geloofk
Ja idd, en 5mm!! Mag je wel mee om te passen/proberen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
gespoten? beschadigingen? zo goed heb ik nooit gekeken
maar spoorverbreders kunnen idd geen kwaad.. romy heeft nog 2cm liggen geloofk
Ja idd, en 5mm!! Mag je wel mee om te passen/proberen
Als ik ze inderdaad een keer mag lenen Toch eens proberen (naderhand ook eventueel te koop?)
ja ze staan te koop Bij tpoic over onderdelen van die blauwe!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik vind het supervet, alleen popnagels door je auto enz..... en de ruimte tussen die uitbreidingskit en het chassis..... gaat het niet ontiegelijk hard vochtig worden en roesten ?
Of eventueel badkamerkit. Is ook wit en prima te boetseren.
Bij mijn witte plaisir heb ik daar een lelijke roestplek bij de tankdop vrij netjes mee weten weg te krijgen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage