whoppa, min of meer de vier W's in 1x overhoop gehaald!
Woning bevalt maar nog steeds veel te klussen, Werk wordt steeds leuker, Wagen rijdt subliem en als klap op de vuurpijl is W #4 (Wijf) ook weer enigszins in de buurt
kevin.broke wrote:whoppa, min of meer de vier W's in 1x overhoop gehaald!
Woning bevalt maar nog steeds veel te klussen, Werk wordt steeds leuker, Wagen rijdt subliem en als klap op de vuurpijl is W #4 (Wijf) ook weer enigszins in de buurt
kevin.broke wrote:whoppa, min of meer de vier W's in 1x overhoop gehaald!
T van Tijd is een beetje verdwenen
het ga jullie goed voorlopig!
kev denk je er nog wel aan duurt enigsinds heel erg te lang namenlijk.
heb ik weer. Doe ik alle reparaties aan m'n AXje zelf omdat ik ooit bezeken ben door een bepaalde garage...
...hoor ik vandaag dat ik voor reguliere beurten met m'n voorloopauto (de i30 ja) naar de KWIK FIT moet... Ik voel 'm al aankomen, heb morgen met 15.000 km nieuwe banden, een nieuwe uitlaat, nieuwe remmen en waarschijnlijk zit het allemaal verkeerd gemonteerd
nulzesje wordt weer helemaal mijn kindje al bijna 220.000 km and still going strong. Hij drinkt tegenwoordig wel weer wat olie weg (halve liter bijgevuld op 5000 km)
heb de Fozda net nog even afgetrapt, zonder achterlichten ( ) naar de IKEA Denk dat ie z'n spanningsregelaartje heeft laten ploffen, alle lampjes vliegen er nl. uit...