ken je die niet
rijden er toch een paar mee rond in nederland
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MNM(tm) wrote:Hier heb ik serieus maar 1 woord voor: WEERZINWEKKEND!
is dat positief of negatief
Ik vind ze eigenlijk om te kotsen zeker met dat gekleurde velgkapje. Maar aan de andere kant.. wel hillarisch die velgen maken er echt een truttel-autotje van!
om zelf ook maar even door te vervuilen in dit topic
ik vind die velgen zelf niet mooi maar wel leuk vooral ook omdat de kleur van het naafkapje de kleur van de auto is (althans zo hoort het te zijn). En ach, het is weer eens wat anders als recht-toe-recht-aan drie spaaks velgen
ik Tsjechië trouwens meerdere malen op de foto gezet ook!
mr dean wrote:Geen woorden voor wat Lelijk, dit krijg ik er nog uit mijn mond !
Not Gr.Mr Dean
zal wel pijnlijk zijn zo'n velg je mond uit laat staan 4
maar goed, ik had laatst een nieuw topic aangemaakt om de vervuiling er uit te hebben maar ondertussen hebben we em al weer lekker "AXClub-style" volgespamd
Getver de getver, die dingen zijn echt butt ugly, enne wat helemaal niet te geloven is, is dat ze ook nog staan afgebeeld op een reclame foto, nou vraag ik je...........
Enne Michel, orgineel is et wel ja, dat dan weer wel, eigenlijk best wel dapper als je dat onder een AX zet.
Zo zie je ze bijna nooit en nu zat ik ff te kijken voor velgen onder een bepaald ander merk als Citroën en wat zie ik tot mijn verbazing ?
De WAARZINWEKKENDE velgen