Ik vraag maar raak !! ....maarja, jullie zijn ook zo behulpzaam! Thanks jullie allen!
Nu ff een technisch goedje! Ik reed vandaag in een bocht een hoge verkeersdrempel op, dus reed niet met beide voorbanden tegelijk op de drempel. Ook de snelheid lag wat hoger als normaal :S.... Nu heb ik het idee dat dat geen goed heeft gedaan aan de ax. Eerst dacht ik dat ik hierdoor een lekke band ofzo had, omdat de auto wat evenredige kleine schokjes gaf, maar het stuur bewoog niet. Geen lekke band dus...
Het is dus niet zo dat de auto hobbelig rijdt, het stuur beweegt of veel herrie is... maar het is wel te merken... op de 1 of andere manier is er iets anders!
Misschien dat er wat krom is, of is afgebroken :O!? Wat kan het zijn... aangezien alles zo ongeveer vooraan zit... Weten jullie wat het zou kunnen zijn?!
Hobbelssss
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Wel een beetje een vage omschrijving. Doorrijden en afwachten of het erger wordt. Je kan echt wel 40 over een hobbel heen.
Auto geeft schokjes... Waarin motorisch?
Auto geeft schokjes... Waarin motorisch?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Of de draagarmbussen (Hier zit bij mij speling op hoorde ik van een monteur tijdens de veiligheidsdagen afgelopen jaar, die noemde het hard nemen van drempels als oorzaak)q01z wrote:hoor je geen rare geluiden?
en hoe hard ging het ongeveer?
bij te hard drempels nemen kunnen er 3 dingen een beetje stuk gaan.. je toplager, je schokdemper of je fussee..
Een ei velg, ja dat zou best kunnen.....Job wrote:sta ik bij de garage om oorzaak te achterhalen, zie ik een dikke spijker in diezelfde voorband !! Kan d´r ook nog wel bij! Nu weet ik dus nog de oorzaak niet, maar die vent ´gokt´ op een scheve velg ! Zou het?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).