Grietje
Moderator: webmasters
haha:D
De buurman kwam nog aanrijden toen ik fotos aan t maken was
' autohandel begonnen' hahaha:P
Jammer dat er ook weer 1 of zelfs 2 wegmoeten :P
De buurman kwam nog aanrijden toen ik fotos aan t maken was
' autohandel begonnen' hahaha:P
Jammer dat er ook weer 1 of zelfs 2 wegmoeten :P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
True maar ik vind het toch ook wel tja, jammer... blauwe is toch mn eerste eigen autotje! En die rode is onze eerste Ax zoiezo. En dat zijn de 2 die waarschijnlijk weggaan, alhoewel de rode niet snel, hij zal zoiezo nog wel een jaar blijven gok ik. En misschien word de TRS wel verkocht, gaan we terug naar 1 AX, de mijne
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, vandaag begonnen met Blauwtje uit elkaar halen.
Begonnen met zn voorpoten, zodat ik mn dempers en veren eraf kan halen.
Zowaar, en dat is best een wonder, ging alles simpel en zonder problemen los, zelfs de fusees! Dat had ik nog nooit zelf voor elkaar gekregen.
Dus de veerpoten liggen nu zonder dempers en veren, auto op bokjes.
Nu moet het onder de GT, en dan die dempers en veren weer onder de blauwe.... Maar die GT bleek lastiger, toen ik de borging van de naafmoer er al geen eens uitkreeg *-) En aangezien ik hem morgen waarsch nodig heb, maar ff gelaten, komt vrijdag hopelijk wel.
Verder wel de kapotte achterlicht unit ff gewisseld, en openlucht filter in de zwarte geplaatst
Begonnen met zn voorpoten, zodat ik mn dempers en veren eraf kan halen.
Zowaar, en dat is best een wonder, ging alles simpel en zonder problemen los, zelfs de fusees! Dat had ik nog nooit zelf voor elkaar gekregen.
Dus de veerpoten liggen nu zonder dempers en veren, auto op bokjes.
Nu moet het onder de GT, en dan die dempers en veren weer onder de blauwe.... Maar die GT bleek lastiger, toen ik de borging van de naafmoer er al geen eens uitkreeg *-) En aangezien ik hem morgen waarsch nodig heb, maar ff gelaten, komt vrijdag hopelijk wel.
Verder wel de kapotte achterlicht unit ff gewisseld, en openlucht filter in de zwarte geplaatst
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
- Posts: 311
- Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
- Location: zweeloo
- Contact:
De sprinkhaan heeft iig velgen gekregen:
booskijkende motorkap en ruitenwisser in t midde
Sleepoogkapje gevonded
Sportstuurtje erin
Camber is vaag of niet?
Arme blauwe....
booskijkende motorkap en ruitenwisser in t midde
Sleepoogkapje gevonded
Sportstuurtje erin
Camber is vaag of niet?
Arme blauwe....
Last edited by grietje on SatFeb09, 2008 6:08:49 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Jaaaa! Was nog wel humor trouwens, want er zat een soort van aanzuigbuis ofzo onder de parafaan rechts. En aangezien ik de hele ruitenwissermotor ook ging wisselen... moest dat weg... dus ik raak het aan om het te pakken en kijken hoe het vast zit.... verbrijzeld het geheel helemaal in as Te grappig-Henry- wrote:Ik zie dat 't gelukt is met de ruitenwisser
Die aanzuigbuisding heb ik dus niet meer Helaas bleek daar achter best en groot roestgat te zitten.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo hij is aan de voorkant verlaagd! Overigens is het maar 3 cm, lager gaat ie niet worden ook want ik wil er wel gewoon mee kunnen rijden :P
Hij heeft dus nieuwe dempers en veren. Verschil in lengte veren was trouwens echt niet normaal groot!
En achter nog hoog
En aan mn hoedenplank geknutseld
Hij heeft dus nieuwe dempers en veren. Verschil in lengte veren was trouwens echt niet normaal groot!
En achter nog hoog
En aan mn hoedenplank geknutseld
Last edited by grietje on SatFeb09, 2008 6:09:15 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nee Maar ik ga ze wel vinden hoor hahah!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Blauwe ben ik nog steeds blij mee/trots op
GT staat vanaf vandaag ook stil. Bij proefritje na verlagen had ik een flikkerend remlichtje, vertrouw de remmen niet meer. Ben bang dat ik een remleiding gesloopt heb tijdens het verlagen....
Verder wou ik ' even' de olie verversen maar ik kreeg de carterplug er nog geen eens uit, dus dat was een zeer korte poging
GT staat vanaf vandaag ook stil. Bij proefritje na verlagen had ik een flikkerend remlichtje, vertrouw de remmen niet meer. Ben bang dat ik een remleiding gesloopt heb tijdens het verlagen....
Verder wou ik ' even' de olie verversen maar ik kreeg de carterplug er nog geen eens uit, dus dat was een zeer korte poging
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb hiervoor een heel handige grote sleutel... lenen?grietje wrote:Blauwe ben ik nog steeds blij mee/trots op
GT staat vanaf vandaag ook stil. Bij proefritje na verlagen had ik een flikkerend remlichtje, vertrouw de remmen niet meer. Ben bang dat ik een remleiding gesloopt heb tijdens het verlagen....
Verder wou ik ' even' de olie verversen maar ik kreeg de carterplug er nog geen eens uit, dus dat was een zeer korte poging
maar hij ligt nog bij bas bedenk ik me net...
ach, bas heeft m toch niet nodig.. olie ligt toch al uit het blok..Glenn@nl wrote: maar hij ligt nog bij bas bedenk ik me net...
maaruhm, een dop met een vierkant8mm is eigenlijk had handigst.. kan je ook niet slopen!
wel balen grietje
en dat van die remmen kan nooit veel zijn, tenzij je idd remvloeistof zag liggen bij je wiel maar dat zou je in je pedaal moeten voelen!
misschien dat je remblokjesindicatie plots werkt.. die zou je evne los kunnen trekken om te kijken of dat het is (tis niet dat dat nuttig is..)
Remmen is idd vaag omdat het was nadat we de voorkant los hadden gehad ...
Maaruhm ik alles vandaag nagekeken; alles is droog, pedaal is hard, nivo is goed. Heb de contactjes opgeschuurd, maar daarna flikkerde het remlichttje nog steeds...
Dus toen ff gestopt en de stekker van de handrem losgehaald en taadaaa, toen flikkerde die niet meer!
Alleen wat het nou kan zijn weet ik nog niet maar het is dan iig niets ernstigs.
Verder lekker bezig geweest:
- Klepjes gestelt
- Kuipstoelen en 4 puntsgordels gemonteerd (tyfus werk zonder het juiste gereedschap!!!)
- Oude stuur ff terug totdat ik een passende naaf heb
Maaruhm ik alles vandaag nagekeken; alles is droog, pedaal is hard, nivo is goed. Heb de contactjes opgeschuurd, maar daarna flikkerde het remlichttje nog steeds...
Dus toen ff gestopt en de stekker van de handrem losgehaald en taadaaa, toen flikkerde die niet meer!
Alleen wat het nou kan zijn weet ik nog niet maar het is dan iig niets ernstigs.
Verder lekker bezig geweest:
- Klepjes gestelt
- Kuipstoelen en 4 puntsgordels gemonteerd (tyfus werk zonder het juiste gereedschap!!!)
- Oude stuur ff terug totdat ik een passende naaf heb
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heb het denk ik niet goed gevolgd hoor, maar w'rom is de blauwe dan einde verhaal?
En wat betreft knipperend remlichtje: heb al gereageerd in betreffende topic.
En wat betreft knipperend remlichtje: heb al gereageerd in betreffende topic.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Blauwtje was qua carosserie niet zo best. paar keer schade gehad en veel roest, slechte lak.MNM(tm) wrote:Heb het denk ik niet goed gevolgd hoor, maar w'rom is de blauwe dan einde verhaal?
En wat betreft knipperend remlichtje: heb al gereageerd in betreffende topic.
Flikkerende lichtje is verholpen! Was iets heel stoms (wat we ook al dachten maar goed )
Verder lekker bezig geweest:
Veerpootbrugje en openluchtfilter
Mijn stoelen er in (zo dat zit lekker )
eendjes!
en zo stond ie er vrijdag bij:
Ons rijtje achter het huis:
Vandaag gedaan, mistlampen aangesloten
Klepjes gestelt, olie ververst, vacuumslang losgetrokken (hij liep stationair te hoog) massa makende storing wb remlichtje opgelost...
Ik had veeeel aanslag op kleppen deksel, dus dat moest ik schoonschuren
Stickers eraf gehaald, er komen wel nieuwe, maar deze waren echt te roze.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).