Tijmen AX GTI '91

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Nop..... als ze hadden kunnen meten was ik goed de *** geweest..... :roll:
AX GTI '91

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ja, 'pedal to the metal' is af en toe leuk, maar er zijn altijd nadelen aan :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MrBBQ
AX Master
AX Master

ooooeeppps

Post by MrBBQ »

Oooeeps, soms heb je GELUK!

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

dat eerste filmpje.. op die rotonde.. geweldig dat geluid! :D heerlijk die bleeeeeerende carburateurs :oops:
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Idd... alleen jammer dat het geluid een beetje overstemt in die telefoon :? Klinkt in het echt nog véél bruter :D
AX GTI '91

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

-Henry- wrote:Hehe was ik net weer ff aan het testen hoe snel het Sportje ook alweer op wou trekken....... Nou dat wou dus prima, 130 op een plm. 400 meter lang weggetje (binnen de bebouwde kom).

Ik netjes parkeren aan het eind van het weggetje, blijft er de hele tijd een auto achter me staan. Dus ik rustig ingeparkeerd, staat er iemand aan de passagiersdeur te trekken. Die was op slot, dus dikke pech voor diegene. Ik stap uit, zie ik een auto met van die rare strepen staan. Staan er opeens twee agenten voor m'n neus. :shock:

"Mag ik uw rij- en kentekenbewijs even zien?".... "We zagen u net de weg oversteken en dat ging nogal vlot. Dat vonden we nogal vreemd"..... Helaas hebben we niet kunnen meten hoe hard u reed" :D

Haazzpaazz stond een paar meter verderop aan z'n auto te sleutelen, komt onder de motorkap vandaan. Toen ze wegreden hebben we eerst een tijd dubbel gelegen van het lachen. Had hetzelfde weggetje pas 3x op en neer gereden :wink:
Ik heb onlangs exact hetzelfde meegemaakt :D
net ff op de ring 150 gedaan, ik sla af, rijd terug een stuk of 40 te snel. (dat hadden ze gehoord)

Ze doen mij stoppen en het eerste wat ze zeggen is:
Wilt u maandag in de krant staan misschien? (overlijdensberichten :P)
U reed nogal snel.

Ze hebben ook niets kunnen bewijzen natuurlijk en ik ben mogen vertrekken ^^

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Daar ben je ook goed mee weggekomen dan! De politie was trouwens ook aan het staken hier. Het broertje van haazzpaaz kreeg één of ander briefje met actiekreten in plaats van een bekeuring voor het fietsen zonder licht :)
AX GTI '91

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Ik heb net je filmpjes bekeken. En zoals Marc al zei... getverdemme wat klinkt dat lekker :twisted:
Als ik dat zo hoor mis ik mijn ouwe carbje wel een beetje....
En dan dat bop bop bop bop bop als je het gas los laat, heerlijk!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Eindelijk een echte type 1 kap voor het Sportje!

Gister de zwarte type 1 motorkap van grietje overgenomen, vandaag alle steenslagplekjes eruit geschuurd en tijdelijk zwart gespoten. De bovenkant is nu dus roestvrij, morgen de onderkant.

De motorkap komt er trouwens pas van 't zomer op als het Sportje helemaal aangepakt wordt. Dan gaan de morettes er ook uit.
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Kap komt goed terecht haha! :D

Ben benieuwd, straks zonder morrettes en type 1 kap. Lijkt me erg mooi! :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Hmmm, beginnen we nu echte originaliteits type-1 fetisjisten te worden?

Maar zonder dollen, ik ben wel een liefhebber van origineel 8)

Wel gave filmpjes, krijg bij die rotonde het idee dat je TomTom riep: "Op de volgende rotonde nem de 24e afslag" Keep up the god work, wordt een super mooi gaaf bakkie die Sport.
Image Image Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Bossie wrote:Hmmm, beginnen we nu echte originaliteits type-1 fetisjisten te worden?
Ja en nee.... elke andere type 1 had me niet zo enorm veel uitgemaakt en eerlijk gezegd vind ik de morettes en type 2 kap wel vet staan.

Aan de andere kant: sportjes zijn er niet zoveel meer en ik heb niet zoveel geld aan dat ding uitgegeven om al het orginele eraf te trekken. Het lijkt me juist super om straks een retestrakke sport voor de deur te hebben staan; geen deuken, geen roest, strak in de lak, superstrak interieur. En dan is het wel super als ie helemaal orgineel is.

Anders had ik van dat geld beter een andere AX kunnen kopen. Als je het bedrag kon gebruiken wat er nu in die sport zit, kon je een héle vette AX kopen. En dan te bedenken wat er nog allemaal bij gaat komen. Ik lijk wel gek. :roll:
AX GTI '91

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Gek zijn we natuurlijk allemaal een beetje, nou ja, ik in ieder geval :D

En ja, een strakke Sport die op de motor na origineel is, is gewoon gaaf. Er zijn er weinig van en zijn exclusiever. Met auto's van deze leeftijd verklaren ze ons voor gek, maar als ze een jaar of 10 ouder zijn, worden we voor gek verklaard dat we er nog zo in rijden.

Sommige auto's zijn speciaal en die moet je in ere houden. Volgens mij is jou Sport er 1 van.
Image Image Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

En sinds vandaag is de 1.1i een hagenees geworden... net als het baasje trouwens. Ik versterk dus vanaf vandaag de AX-club in de randstad en met het Sportje toch nog een beetje in Overijssel.
AX GTI '91

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Gezellig 8)

In welke wijk ben je terecht gekomen?
Op Citroën gebied zijn er in Delft een paar adresjes, mocht het eventueel nodig zijn.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Rio97 wrote:Gezellig 8)

In welke wijk ben je terecht gekomen?
Op Citroën gebied zijn er in Delft een paar adresjes, mocht het eventueel nodig zijn.
Loosduinen, lijkt zo op het eerste gezicht geen verkeerde buurt. Volks maar wel netjes.

Ik hoop de adresjes niet al te veel nodig te zijn :wink:

edit- en m'n huisgenoot blijkt ook citrofiel te zijn :D
AX GTI '91

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Welkom in de Randstad :wink:

Radiant
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Radiant »

Loosduinen is een prima buurt, lekker rustig (in ieder geval waar ik heb gewoond), en dicht bij het strand :) Mn pa woont er nog steeds.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller

Post by Henk Bats »

Glenn@nl wrote:Welkom in de Randstad :wink:
Inderdaad Tijmen ook van deze kant welkom in de wereld die RANDSTAD heet :wink:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Henk Bats wrote:welkom in de wereld die RANDSTAD heet
Pff het is wel ff wennen allemaal hoor. Ander huis, altijd geluid in zo'n stad, zelf je prakkie koken... Gelukkig ook veel voordelen; alle winkels in de buurt, een tram om het kwartier en bij de organisatie waar ik afstudeer lijkt het ook erg gezellig te worden :)

Ow, en een boel files en flitsers. Maar goed dat ik de hele week met de tram ga :wink:
AX GTI '91

Post Reply