teller bak los , auto dood ?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
teller bak los , auto dood ?
klopt t als ik de tellerbak eruit heb , dat de hele ax dan niets meer doet ? ?
Greetzz
saxo 1.6 8v vtr
Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.
saxo 1.6 8v vtr
Da's wel heel merkwaardig.
't enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de shuntweerstand over 't laadcontrole-lampje ontbreekt in 't elektrisch circuit, waardoor je dynamo geen zin heeft.
Maar verder zou de auto gewoon te starten moeten zijn, denk ik zo.
Nooit geprobeerd eigenlijk. (En uitproberen gaat momenteel niet, want de accu van de Volcane is deaud )
't enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de shuntweerstand over 't laadcontrole-lampje ontbreekt in 't elektrisch circuit, waardoor je dynamo geen zin heeft.
Nooit geprobeerd eigenlijk. (En uitproberen gaat momenteel niet, want de accu van de Volcane is deaud )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
niet geprobeert te starten , alleen doet alles elektrisch het niet meer ....MNM(tm) wrote:Da's wel heel merkwaardig.
Greetzz
saxo 1.6 8v vtr
saxo 1.6 8v vtr
Mijn auto deed het gewoon zonder tellerhuis.... type 2....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
-
- AX Master Spammer
Mijn diesel wilde ook wel lopen, met alleen contactslot aangesloten, en vor de rest de hele kabelboom van het dash e.d er uit. Dus het dynamo lampje zal dr weinig mee te maken hebben denk ik zo.saxodriver85 wrote:owke.... lampen enzo ook???grietje wrote:Mijn auto deed het gewoon zonder tellerhuis.... type 2....
Ja alles werkte gewoon volgens mij hoor.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
-
- AX liefhebber