Henri106 (Diverse auto's...)
Moderator: webmasters
De remmen zijn vandaag binnengekomen
Nu nog een setje gevlochten remleidingen voor en achter, een 406 HRC en een setje 307HDI schijven. Dan kunnen ze eronder

Beetje veel foto's
maar zijn er gewoon erg blij mee
lang naar dit soort remmen gezocht.
Geef toe het is meer om het uiterlijk van de remmen (een setje 307 klauwen had ook volstaan).

Nu nog een setje gevlochten remleidingen voor en achter, een 406 HRC en een setje 307HDI schijven. Dan kunnen ze eronder

Beetje veel foto's

Geef toe het is meer om het uiterlijk van de remmen (een setje 307 klauwen had ook volstaan).

My Cars <98>.
Even een kleine update, niet van de 106 (die komt dit weekend weer).
Maar van mezelf, heb mijn corsa verkocht
geheel in originele staat overigens
.
Wilde wat moderners en erop vooruitgaan kwa vermogen en heb nu deze gekocht:
Fotos !!!!
let wel de banden maat op de foto's is verkeerd
zitten ondertussen nieuwe bandjes onder (205/40/17
).

En JA die spiegels gaan eraf
Hij is gechipt en heeft nu 211 PK en 314NM koppel. Wil nog een FMIC, grotere turbo en andere injectors om richting de 300PK tegaan.
Maar dat is nog toekomst muziek
Maar van mezelf, heb mijn corsa verkocht

Wilde wat moderners en erop vooruitgaan kwa vermogen en heb nu deze gekocht:
Fotos !!!!

En JA die spiegels gaan eraf

Hij is gechipt en heeft nu 211 PK en 314NM koppel. Wil nog een FMIC, grotere turbo en andere injectors om richting de 300PK tegaan.
Maar dat is nog toekomst muziek

My Cars <98>.
Mooie "ibi"
. Maatje van me heeft een gele cupra 2. Dit zal helemaal belachelijk hard rijden 
Edit; Zag dat je team ibiza site al had gevonden, je mag daar ook wel foto's van je 106 neerzetten

Edit; Zag dat je team ibiza site al had gevonden, je mag daar ook wel foto's van je 106 neerzetten

Last edited by Rooney on FriFeb15, 2008 12:21:30 PM, edited 1 time in total.
AX Soupapes 16