Nu heb ik toevallig sinds dit weekend ook een slotbouten setje, ook met 4 gaatjes...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Nu heb ik toevallig sinds dit weekend ook een slotbouten setje, ook met 4 gaatjes...
Ze hebben allemaal 4 gaatjes... Helaas allemaal op een net iets andere steek
ooh okay haha, dat wist ik niet, ik gebruik geen slotbouten. Maar bij de GT zat een compleet setje
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja nee, ik heb een setje in doos!!! Niet op mn wielen