DuFF wrote:hou je toevallig op een lijstje bij wat je gedaan hebt, en wat je nog moet doen?
je gaat nu wel al aardig de goeie kant op, de basis is er al, nu het motorblok, de ramen, etc nog
Ik hou het bij, let op
Wat ik gedaan heb heel veel
Wat moet ik nog doen heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel
Motorblokkie haal ik zaterdag, en de bodem ga ik deze week en volgende week geheel aanpakken ( schoonmaken en ontvetten en dan in bodycoating zetten ).
@ bossie
Thanx
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Drake wrote:damn nog veel werk als ik het zo zien.
waarom eigenlijk niet meteen een 1.6?
dat 1.4 blokje is vrij duur en relatief niet echt heel snel ondanks dat je wel kan zeggen dat het nog steeds een 1.4 is .
Opzich is het blok het geld wel waard ivm het gereviseerd is en een ander nokkenasje e.d heeft, maar voor dat geld leg je er ook een 16v in
Klopt wat je zegt van een 16v, maar dit was de vraagrpijs en heb dit er niet voor betaald .
Om nu over te gaan naar een 16v vind ik te laat, kheb al zoveel gekocht om alles te vernieuwen en dan is alles voor niks geweest.
Met mijn vorige AX-GTi had ik niks te klagen 127pk, en dat is mijn voorbeeld dan maar.
Wat wel leuk is dat ik m'n oude Cup computer weer terug heb ( van m'n rode GTi ), dus dat gaat weer een boel plezier opleveren
En inderdaad hij is dan nog geheel orgineel, en daar hou ik nou van
AX-GTi 1992 3 januari
Browny wrote:begrijp ik nou dat je een gechipte ecu hebt voor een GT injectie monopoint???
Volgens mij gaat het om een gechipte ECU van een GTI, Fast-Eddie heeft het GTI blok van Joris gekocht.
Overigens heb ik een gechipte ECU in m'n monopoint GT zitten. (tenminste, dat schijnt ie te zijn, heb hem indertijd van Geert (AX_Powah) overgenomen.
Klopt ik had eerst een blok van een XSi peugeot zelfde als de GTi, het GT blokkie heb ik er direct uitgelepeld en verkocht.
Het XSi blok ligt zaterdag bij Joris, het GTi blokkie neem ik dan mee .
En de gechipte ecu komt uit m'n oude GTi, en is weer terecht bij de juiste eigenaar
AX-GTi 1992 3 januari
even een kleine tip: Ik zou de binnenkant van de achterschermen, zeg maar achter die plastic bakken waar standaard speakertjes inzitten, ook even goed tegen roest behandelen als je toch zo goed bezig bent.
Aad en nog enkelen hebben daar ook roest (gehad) van binnenuit.
Browny wrote:even een kleine tip: Ik zou de binnenkant van de achterschermen, zeg maar achter die plastic bakken waar standaard speakertjes inzitten, ook even goed tegen roest behandelen als je toch zo goed bezig bent.
Aad en nog enkelen hebben daar ook roest (gehad) van binnenuit.
Klopt inderdaad, maar je gelooft het waarschijnlijk niet ( net zoals ik ) geen spatje roest maar kga het inderdaad flink met bodycoating inspuiten .
Maar thanx dat je mee denkt
AX-GTi 1992 3 januari
Fast eddie wrote:
Klopt inderdaad, maar je gelooft het waarschijnlijk niet ( net zoals ik ) geen spatje roest maar kga het inderdaad flink met bodycoating inspuiten .
1992 schijnt net een wisselvallig jaar te zijn waarin sommige ax-jes daar wel zijn behandelt en sommige niet, misschien heb je mazzel
Fast eddie wrote:
1992 schijnt net een wisselvallig jaar te zijn waarin sommige AX-jes daar wel zijn behandelt en sommige niet, misschien heb je mazzel
Ik denk het kheb net de tank verwijderd en kmoet zeggen het viel 90%mee dus 10% roest maar dat is weer op te lossen
AX-GTi 1992 3 januari
Fast eddie wrote:
1992 schijnt net een wisselvallig jaar te zijn waarin sommige AX-jes daar wel zijn behandelt en sommige niet, misschien heb je mazzel
robin wrote:Met zwarte bumpers vond ik hem veel mooier!!!!
Lekker bezig geweest edwin!
Klopt is inderdaad mooier met zwarte bumpers , maar m'n eigen gaat geheel in kleur.
Kleur is dit weekend gekozen door het vrouwtje en mij, het is een Rangerover kleur geworden maar blijft dit keer strikt geheim .
@ Kevin
Kheb het oude XSi blok van het weekend ingeruild bij Joris, en heb inmiddels begrepen dat de XSi blok in zijn GTi ligt en loopt als een treintje.
Dus kheb 1 blokkie op voorraad
AX-GTi 1992 3 januari