Frikandellenmeeting/Nieuwjaarsborrel zat. 19-01-2008
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ik stem ook in!!! de draag armen zijn deze keer niet doorgegaan... dus die moeten ook nog een keer (als ik de goeie hebt dan). En misschien toch nog andere veren... Hij hangt nog erg hoog op z'n poten...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Ok,.... maar juist de zomerperiode is het goed te doen om zelf te sleutelen voor de deur.
Het mooie van de dellenmeeting is dat het vaak al een maand of 4 koud en nat is waardoor klussen zijn blijven liggen.....
Maarruhm,...... wat Chris al zegt..... samen klussen is altijd leuker....
Ik het in gedachten houden...
Het mooie van de dellenmeeting is dat het vaak al een maand of 4 koud en nat is waardoor klussen zijn blijven liggen.....
Maarruhm,...... wat Chris al zegt..... samen klussen is altijd leuker....
Ik het in gedachten houden...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
nog ff een paar weekjes en flink wat km's wachten.v.andriessen wrote: En misschien toch nog andere veren... Hij hangt nog erg hoog op z'n poten...
En door die 15" lijkt het ook hoger te staan, was bij mij ook een enorm verschil toen ik overschakelde vanaf de standaard 13" stalen velgjes.
Kijk ff bij m'n wie is wie, ik heb ook 4cm verlaagd en 15". Zo wordt het ongeveer. (jouw bandjes zijn trouwens ook nog eens heel ietsje platter)
Daar heb je groot gelijk in Aad! Juist in de winter is die binnen locatie super. Maar het is wel zo dat je als me met meerdere bent veel meer oplossingen vind (meer weten meer dan 1) en dat er uit alle hoeken en gaten reserve onderdelen te voorschijn komen als je de fout in gaat o.i.d. Maar in de zomer zou het niet perse binnen hoeven, maja, zo'n locatie hebben we ook niet echt of wel?Rock's wrote:Ok,.... maar juist de zomerperiode is het goed te doen om zelf te sleutelen voor de deur.
Het mooie van de dellenmeeting is dat het vaak al een maand of 4 koud en nat is waardoor klussen zijn blijven liggen.....
Maarruhm,...... wat Chris al zegt..... samen klussen is altijd leuker....
Ik het in gedachten houden...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Veren
Het waren trouwens GT/Gti veren, weet niet of dat veel uitmaakt !Browny wrote:nog ff een paar weekjes en flink wat km's wachten.v.andriessen wrote: En misschien toch nog andere veren... Hij hangt nog erg hoog op z'n poten...
En door die 15" lijkt het ook hoger te staan, was bij mij ook een enorm verschil toen ik overschakelde vanaf de standaard 13" stalen velgjes.
Kijk ff bij m'n wie is wie, ik heb ook 4cm verlaagd en 15". Zo wordt het ongeveer. (jouw bandjes zijn trouwens ook nog eens heel ietsje platter)
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: Veren
Dat het GT/gti veren zijn merk ik niet echt... hij helt nog best over in de bocht, maar de stabilisatie stang komt er nog op...mr dean wrote:Het waren trouwens GT/Gti veren, weet niet of dat veel uitmaakt !Browny wrote:nog ff een paar weekjes en flink wat km's wachten.v.andriessen wrote: En misschien toch nog andere veren... Hij hangt nog erg hoog op z'n poten...
En door die 15" lijkt het ook hoger te staan, was bij mij ook een enorm verschil toen ik overschakelde vanaf de standaard 13" stalen velgjes.
Kijk ff bij m'n wie is wie, ik heb ook 4cm verlaagd en 15". Zo wordt het ongeveer. (jouw bandjes zijn trouwens ook nog eens heel ietsje platter)
Gr Mr Dean
en wat betreft de verlaging... ik zal wel gewoon geduld moeten hebben.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Re: Veren
???? GT veren? het waren toch verlagingsveren? Die zijn niet type gebonden.v.andriessen wrote: Dat het GT/gti veren zijn merk ik niet echt... hij helt nog best over in de bocht, maar de stabilisatie stang komt er nog op...
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ja het waren verlagingsveren, maar ze kwamen van een GT of gti. Maar de maat is het zelfde. mischien heeft het iets te maken met stugheid van het staal of zo?!?!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Hellen doet een ax met verlagingsveren en zonder stabi stang alsnog wel btw
Zelfs mijn verlaagde en met stabistang en super stugge dempers/veren helt nog best veel over in bochten!
Zelfs mijn verlaagde en met stabistang en super stugge dempers/veren helt nog best veel over in bochten!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ik geloof niet dat speederdd ze er onder heeft gehad... Dus waren ze wel nieuw....ig
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
eigenlijk
Eigenlijk waren ze nieuw, ik had ze onder GTI veerpoten gezet, deze niet gebuikt en toen verkocht aan Megator. Hij heeft ze uit elkaar gehaald en daarna weer verkocht aan van Andriesen... dus eigenlijk hebben ze nooit eerder onder een auto gezeten !Browny wrote:ok, waren ze al 2e hands??? Dan zullen ze namelijk niet nog verder inzakken. Dat doen alleen nieuwe veren volgens mij.v.andriessen wrote:ja het waren verlagingsveren, maar ze kwamen van een GT of gti. Maar de maat is het zelfde. mischien heeft het iets te maken met stugheid van het staal of zo?!?!
Gr Mr Dean
p.s. zit er geen 1.1 motorblok in !
Saxo style is sexy style....
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: eigenlijk
klopt! volcane 1.1, maar ik hoorde dat het gietijzeren motorblokken zijn... dus die zijn best zwaar....mr dean wrote:Eigenlijk waren ze nieuw, ik had ze onder GTI veerpoten gezet, deze niet gebuikt en toen verkocht aan Megator. Hij heeft ze uit elkaar gehaald en daarna weer verkocht aan van Andriesen... dus eigenlijk hebben ze nooit eerder onder een auto gezeten !Browny wrote:ok, waren ze al 2e hands??? Dan zullen ze namelijk niet nog verder inzakken. Dat doen alleen nieuwe veren volgens mij.v.andriessen wrote:ja het waren verlagingsveren, maar ze kwamen van een GT of gti. Maar de maat is het zelfde. mischien heeft het iets te maken met stugheid van het staal of zo?!?!
Gr Mr Dean
p.s. zit er geen 1.1 motorblok in !
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact: