een uurtje daar is leuk maar een dagje ook met een groep mensen die gezellig zijn maar op FS heb je het na een uurtje wel gezien.
Toen ze sprinten en driften hadden was het nog wel leuk maar dat is allemaal weg. Dus je moet je nu vermaken met meters lang tupperware
Ik kom er al vanaf 1999 er kheb er altijd 2 dagen gestaan, en blijf het er boeiend vinden hoe elke auto eigenaar weer zo creatief kan zijn met plastic . En ik ga met gezellige mensen dus een daggie is zo voorbij
Dit jaar ga ik maar 1 dag heen, en volgend jaar met de nieuwe AX echt wel 2 dagen .
En inderdaad toen het sprintje trekken er nog was, was het een stuk gezelliger.
Maar goed ik begrijp gewoon dat de meesten naar CitroMobile om de cit's en toch begrijp ik niet waarom ze elk jaar gezamelijk gaan met deze events.
Groeten
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
ik sluit me aan bij de rest. Full speed is leuk als er wat te doen valt met je eigen auto. Dat was ook de aantrekkingskracht van het frans autosportfestival.
De kracht van de uber gezellige citroenmeetings is gewoon het volk. Op fullspeed kan ik zeggen dat het volk minder is, niet echt enthousiast is als je niet minimaal iets met 300PK hebt (of er uitziet dat het het heeft).
Kan me die scheve gezichten nog wel herinneren toen we met onze axen nar de baan toe reden. Heb die mensen helaas niet meer gezien toen we met de prijzen weg liepen :D.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Maar ik zou toch wel graag willen sprinten als ik op FS met mijn ax'je sta. En er zullen wel meer leden zijn die dat willen denk ik.
Zijn in ieder geval genoeg snelle ax'en voor de prijzen Noem een aantal GTI's met een 1.6, carbs met 1.6 onderblokken zelfs een aantal snelle 1.4 carbs of GT's.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10