Cindy aka CitroCin Alto ss80 en Smart
Moderator: webmasters
goed bezig geweest!
Inderdaad men, echt erg weinig en zwarte olie uit die Vbak! Zal wel een inmens verschil zijn nu!
Inderdaad men, echt erg weinig en zwarte olie uit die Vbak! Zal wel een inmens verschil zijn nu!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Hoe rijdt hij
EN,EN, EN hoe rijdt de AX GT ??? (super zeker)
Waren jullie nog laat thuis !
Gr Mr Dean
Waren jullie nog laat thuis !
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
slim gedaan met die assteuntjes onder die balk!
swap van de riem goed gegaan? (kapjes )
en rijdt ie nou beter?
(een tandjes om, toch?)
ik was gelukkig net op tijd voor dat bewuste bandje waar ik voor naar waterfront ging (anders heb je helemaal spijt - dan had ik net zo goed langer kunnen blijven)
het was leuk!
swap van de riem goed gegaan? (kapjes )
en rijdt ie nou beter?
(een tandjes om, toch?)
ik was gelukkig net op tijd voor dat bewuste bandje waar ik voor naar waterfront ging (anders heb je helemaal spijt - dan had ik net zo goed langer kunnen blijven)
het was leuk!
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Hij rijdt volgens Paul weer helemaal zoals ie zou moeten doen, kom eindelijk weer eens boven de 5000 toeren uit, hij trekt dan gewoon door.
En ja die kapjes, het blijft een geklooi!
Die assteuntjes onder die balk dat was met het vervangen van mijn versnellingsbak en koppeling!
Je hebt je dus nog wel vermaakt bij Waterfront, ik was blij dat ik om een uur of 12 onder de douche stond om mijn haren te wassen, want die waren aardig zwart geworden!
En ja die kapjes, het blijft een geklooi!
Die assteuntjes onder die balk dat was met het vervangen van mijn versnellingsbak en koppeling!
Je hebt je dus nog wel vermaakt bij Waterfront, ik was blij dat ik om een uur of 12 onder de douche stond om mijn haren te wassen, want die waren aardig zwart geworden!
nou, als jij op m'n hoofd zit dan zit ik niet meer achter m'n computer te typen hoorBossie wrote:Wat heb ik er nu weer mee te makenElsje wrote:mooi zo!
hmm ja. het is er tot op heden nog niet van gekomen om te douchen...
dat ga ik zo eerst 'ns even doen.
ik heb een 'bossie hooi' op m'n hoofd - ik was zaterdag ook al de douche uitgerend zonder te kammen.
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
ik zeg niets.......Elsje wrote:nou, als jij op m'n hoofd zit dan zit ik niet meer achter m'n computer te typen hoorBossie wrote:Wat heb ik er nu weer mee te makenElsje wrote:mooi zo!
hmm ja. het is er tot op heden nog niet van gekomen om te douchen...
dat ga ik zo eerst 'ns even doen.
ik heb een 'bossie hooi' op m'n hoofd - ik was zaterdag ook al de douche uitgerend zonder te kammen.
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Was weer lekker weer vandaag om wat te sleutelen!
Na ruim een half jaar maar eens de kapotte handremkabel vervangen en gelijk maar mijn remschoentjes achter meegenomen.
Toen alles toch uit elkaar was gelijk mijn rode koni's gemonteerd en aangezien het toch niet meer gaat vriezen (althans dat denk ik) ook gelijk mijn mooie lichtmetaaltjes er onder gezet.
Ben nu erg benieuwd hoe ie nu rijdt!
Volgende klus worden mijn draagarmen en remmen voor!
Mr Dean, bedankt voor het klussen!!
Na ruim een half jaar maar eens de kapotte handremkabel vervangen en gelijk maar mijn remschoentjes achter meegenomen.
Toen alles toch uit elkaar was gelijk mijn rode koni's gemonteerd en aangezien het toch niet meer gaat vriezen (althans dat denk ik) ook gelijk mijn mooie lichtmetaaltjes er onder gezet.
Ben nu erg benieuwd hoe ie nu rijdt!
Volgende klus worden mijn draagarmen en remmen voor!
Mr Dean, bedankt voor het klussen!!
Lekker bezig cin!! Geen fotos gemaakt ?CitroCin wrote:Was weer lekker weer vandaag om wat te sleutelen!
Na ruim een half jaar maar eens de kapotte handremkabel vervangen en gelijk maar mijn remschoentjes achter meegenomen.
Toen alles toch uit elkaar was gelijk mijn rode koni's gemonteerd en aangezien het toch niet meer gaat vriezen (althans dat denk ik) ook gelijk mijn mooie lichtmetaaltjes er onder gezet.
Ben nu erg benieuwd hoe ie nu rijdt!
Volgende klus worden mijn draagarmen en remmen voor!
Mr Dean, bedankt voor het klussen!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Plezier
CitroCin wrote:Was weer lekker weer vandaag om wat te sleutelen!
Na ruim een half jaar maar eens de kapotte handremkabel vervangen en gelijk maar mijn remschoentjes achter meegenomen.
Toen alles toch uit elkaar was gelijk mijn rode koni's gemonteerd en aangezien het toch niet meer gaat vriezen (althans dat denk ik) ook gelijk mijn mooie lichtmetaaltjes er onder gezet.
Ben nu erg benieuwd hoe ie nu rijdt!
Volgende klus worden mijn draagarmen en remmen voor!
Mr Dean, bedankt voor het klussen!!
Ik heb het met veel plezier gedaan hoor !
Was super gezellig, Mark de 106 was niet van J5!
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Wederom een nieuwe klusdag aan mijn GT.
Draagarmen vervangen (die waren echt te triest voor woorden)
Stuurkogels vervangen
remblokken vervangen en geen schijven kunnen vinden, dat was balen!
Motorolie en filter vervangen.
Lekker bezig geweest dus weer.
Ga zometeen de foto van het meest verrotte rubber van mijn draagarm plaatsen, ook beide fusees waren aardig naar de K......
Nu rijdt ie volgens paul weer als nieuw!
Draagarmen vervangen (die waren echt te triest voor woorden)
Stuurkogels vervangen
remblokken vervangen en geen schijven kunnen vinden, dat was balen!
Motorolie en filter vervangen.
Lekker bezig geweest dus weer.
Ga zometeen de foto van het meest verrotte rubber van mijn draagarm plaatsen, ook beide fusees waren aardig naar de K......
Nu rijdt ie volgens paul weer als nieuw!