DJ axa Mr Dean (AX GT `93 rood)
Moderator: webmasters
-
- AX Master
daar heb je.,,,,
Daar heb je wel gelijk in, maar toch !!!CitroCin wrote:Het is er nou ook niet echt lekker weer voor
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- AX Master
Vandaag
Vandaag had mijn Ax er geen zin in !
Vanochtend vroeg 06;40 heb ik mijn ax geprobeert testarten, hellaas hij had er geen zin in ! Wat bleek nu mijn accu was bijna leeg, had hier al eens eerder last van had, maar toen starte hij toch !
Morgenochtend maar eens een nieuwe accu er in zetten, had er nog eentje liggen.... vandaag maar even met de Opel Zafira naar me werk gegaan!
Gr Mr Dean
Vanochtend vroeg 06;40 heb ik mijn ax geprobeert testarten, hellaas hij had er geen zin in ! Wat bleek nu mijn accu was bijna leeg, had hier al eens eerder last van had, maar toen starte hij toch !
Morgenochtend maar eens een nieuwe accu er in zetten, had er nog eentje liggen.... vandaag maar even met de Opel Zafira naar me werk gegaan!
Gr Mr Dean
-
- AX Master
Prima
Ben je morgen Vrij !!! moet morgen wel werken!CitroCin wrote:Zullen we da accu hier verwisselen?? Kijk ik gelijk ff wat dingetjes na, als je dat goed vind
Paul
gr Mr Dean
-
- AX Master
Vanochtend
Vanochtend,
Even de Opel er bij gezet startkabels er op en ja hoor Mijn Ax start gewoon weer. Straks even naar Hoofddorp rijden en de rest van de dag stil laten staan en kijken wat hij vanavond doet.
We hebben een accubooster op de zaak!
Gr Mr Dean.
p.s. Ik kom vanavond nog wel hoor Cin
Even de Opel er bij gezet startkabels er op en ja hoor Mijn Ax start gewoon weer. Straks even naar Hoofddorp rijden en de rest van de dag stil laten staan en kijken wat hij vanavond doet.
We hebben een accubooster op de zaak!
Gr Mr Dean.
p.s. Ik kom vanavond nog wel hoor Cin
-
- AX Master
Sinds de inspectie
Sinds de Inspectie van Paul (de accu), loopt hij goed en start hij gewoon elke dag ! Een beetje meer aandacht geven en beetje meer liefde geven !
Een natuurlijk elke dag een ritje ! (heerlijk)
Paul nog bedankt !
Gr Mr Dean.
p.s. Cindy ik heb nog 2 lp`s liggen!
Een natuurlijk elke dag een ritje ! (heerlijk)
Paul nog bedankt !
Gr Mr Dean.
p.s. Cindy ik heb nog 2 lp`s liggen!
-
- AX Master
Gisteren en Vandaag
Hellaas vandaag en gisteren heeft me auto weer gezin om testarten.
Als hem een beetje prik geeft van een andere auto (opel) dan loopt hij meteen, dus ik ga mijn een accu opladen die ik nog in de schuur hebt staan en die er morgen of vanavond er inplaasten.
Nog is mijn vraag is het probleem echt mijn accu of is het mijn startmotor!
GR Mr Dean
Als hem een beetje prik geeft van een andere auto (opel) dan loopt hij meteen, dus ik ga mijn een accu opladen die ik nog in de schuur hebt staan en die er morgen of vanavond er inplaasten.
Nog is mijn vraag is het probleem echt mijn accu of is het mijn startmotor!
GR Mr Dean
-
- AX Master
Spullen
Vandaag maar eens wat spullen halen voor de kleine ondehoudsbeurt!
Bougies, oliefilter, olie, pakking enz...
Als ik dan nog tijd over heb ga ik eens mijn auto wassen, hij zit nog onder het vuurwerk !
Gr Mr Dean
Bougies, oliefilter, olie, pakking enz...
Als ik dan nog tijd over heb ga ik eens mijn auto wassen, hij zit nog onder het vuurwerk !
Gr Mr Dean
-
- AX Master
Frinkandelen Meeting
Gisteren op de Frikandelenmeeting mijn auto maar eens een klein beurtje geven !
Mijn olie was dus echt pikzwart, gelukkig met een beetje (boel) hulp is het me dan toch gelukt om mijn auto aftestellen. Het was voor mij de eerste keer. Ik vond het echt super meeting en heb daarbij ook weer een hele hoop geleerd.
Bij aankomst.
Lekker bezig.
Omgeveer om 21:50 ben ik naar huis gereden met goed gevoel en hij rijd lekker zeg SUPERGEIL.
Gr Mr Dean
Mijn olie was dus echt pikzwart, gelukkig met een beetje (boel) hulp is het me dan toch gelukt om mijn auto aftestellen. Het was voor mij de eerste keer. Ik vond het echt super meeting en heb daarbij ook weer een hele hoop geleerd.
Bij aankomst.
Lekker bezig.
Omgeveer om 21:50 ben ik naar huis gereden met goed gevoel en hij rijd lekker zeg SUPERGEIL.
Gr Mr Dean