Heb je via Speederdd een verschrikkelijk mooi setje stalen 14" GT-wieltjes op de kop getikt en die wil je natuurlijk zo snel mogelijk passen voor het resultaat. Nu was voor geen probleem, maar achter zitten er slotbouten in waarvan i kuiteraard geen sleutel heb!!!! Vuile hoerenkots!
Gelukkig is het wel een originele Citroën-slotbout. Ik heb er een foto van gemaakt en wil iedereen ff vragen wie er een passende sleutel in zijn AX heeft liggen???
CitroënAXDriver wrote:Zie ik dat goed? Met 3 van die gaatjes
Die heb ik ook... maar daar heb je een beetje weinig aan nu hé
het feit dat je hier weer rondhangt doet mij al genoeg
nee zonder gekheid, ik heb nog een paar sleutels liggen. Dat krijg je na die paar AXen van mij En ze hebben allemaal 3 pinnetjes, maar allemaal net op een iets andere plek, frustrerend.
TTF wrote:ff langs de kwik fit er mee.. die hebben daar speciale doppen voor
ik heb de zelfde frustraties namelijk eens gehad
Das geen standaard Kwik fit-uitrusting iig, wij hebben ze niet liggen. Dus bel ff van te voren, anders kom je voor niks.
Als t origineel Citroën is dan kan de dealer je misschien het makkelijkst helpen...
Je kan ook een setje Boa grabit kopen, dat loopt tot M14. (wat zijn de wielboutjes?)
Kost je een paar tientjes maar heb je veel plezier van, zeker met knutselen aan oude auto-tjes.
Browny wrote:Je kan ook een setje Boa grabit kopen, dat loopt tot M14. (wat zijn de wielboutjes?)
Kost je een paar tientjes maar heb je veel plezier van, zeker met knutselen aan oude auto-tjes.
ax_b wrote:
Dat hebben ze bij VW dan beter voor elkaar, die hebben een koffer met alle soorten en maten...
tsja, maar wielsloten zijn er juist om lastig losgehaald te worden zonder passende sleutel, en met zo'n koffer in je bezit wordt velgjes pikken dan weer ineens een stuk makkelijker.
ax_b wrote:
Dat hebben ze bij VW dan beter voor elkaar, die hebben een koffer met alle soorten en maten...
tsja, maar wielsloten zijn er juist om lastig losgehaald te worden zonder passende sleutel, en met zo'n koffer in je bezit wordt velgjes pikken dan weer ineens een stuk makkelijker.
Die krijg je gelukkig niet zomaar, die lenen ze daarom ook niet uit. Maar dr zijn vast wel trucjes bekend bij de dievengilde om een slotbout er in een paar seconden uit te halen...