Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.
Moderator: webmasters
Henk Bats
Drempelkiller
Posts: 3709 Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:
Post
by Henk Bats » ThuNov29, 2007 8:04:25 PM
Browny wrote: Zo, de 1.0 is voorzien van een GT achterasje, rijdt gelijk een stuk beter.
Toch nog vlot geregeld, zal er ook wel weer beter uitzien met wielen in een normale stand?
Groetjes, Henk
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » MonDec03, 2007 9:53:18 AM
En een kleine update voor de zwarte ax: Fuseekogeltje is vervangen (nieuwe naafmoer was niet nodig) en het uitlaatsysteem beter gemonteerd (vorige week in de regen snel, snel, snel een demper gewisseld) waardoor hij niet meer trilt tegen het hitteschild van de tank bij bepaalde toeren.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » SunDec09, 2007 3:55:45 PM
Zo, net een flinke rit achter de rug en een 106 rally interieur opgehaald bij Peter. Was echt heel erg smerig maar een goede beurt met stofzuiger, multiclean en de stoomreiniger heeft het goed gedaan. Nu ziet het er weer goed uit. Stoeltjes zitten erin, achterbank moet ik nog pas maken. Ik zal zsm ff een foto-tje schieten.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » TueDec11, 2007 3:07:57 PM
J5
AX liefhebber
Posts: 591 Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:
Post
by J5 » TueDec11, 2007 8:15:23 PM
Netjes Ivar.
Zit zeker een stuk beter dan een AX fauteuil??
Henk Bats
Drempelkiller
Posts: 3709 Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:
Post
by Henk Bats » TueDec11, 2007 8:44:33 PM
Mooi stelletje zetels Ivar, en hoe zitten ze?
Groetjes, Henk
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » WedDec12, 2007 5:12:47 PM
het zit vooral op de lange afstanden (elke dag zit ik ong. 3 uur in de auto) veel beter. Korte stukjes maakt niet zo'n groot verschil. Je zit een stuk lager, dat wel. Het is voor mensen die huidig tegen het dak aanzitten met hun hoofd echt een aanrader, het scheelt best veel.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » SunDec16, 2007 5:30:37 PM
net een test gedaan met m'n telefoon vastgetaped voor m'n tellerhuis.
ik doe tot de 100 ergens tussen de 9 en 10 seconden.
Ben dus wel tevreden, ong. gelijk aan het boekje, en dat met 195 brede bandjes.
2Black
citrofiel in crisis
Posts: 4469 Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden
Post
by 2Black » SunDec16, 2007 6:02:18 PM
Toppie,
het ID dingetje (hoe noem je zoiets?) staat tussen de modelautotjes!
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » WedDec19, 2007 9:05:12 AM
krijg net een telefoontje van de auto-onderdelenhandel. Xenon-setje komt pas ergens volgend jaar binnen, halverwege januari.
saxodriver85
Beginnend AX liefhebber
Posts: 78 Joined: ThuMar29, 2007 7:49:55 PM
Location: Tiel
Post
by saxodriver85 » MonDec24, 2007 11:01:48 AM
Browny wrote: krijg net een telefoontje van de auto-onderdelenhandel. Xenon-setje komt pas ergens volgend jaar binnen, halverwege januari.
dan haal je m toch ergens waar ze ze op voorraad hebben ?
Greetzz
saxo 1.6 8v vtr
Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » MonDec24, 2007 11:02:38 AM
de vriend van m'n nicht werkt daar, scheelt aardig in de kosten, dus dan maar even geduld.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » WedDec26, 2007 1:54:12 PM
Zwarte ax-je ook maar eens voorzien van een derde remlicht, is wel zo veilig met dit weer.
Als ze net die halve sec. sneller zien dat je remt, kan net de beslissende halve seconde zijn.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » WedJan16, 2008 6:29:47 PM
Hehe, na meer dan een maand te hebben gewacht:
aansluiten was echt 3 minuten werk. Kabels enzovoorts netjes wegwerken koste iets meer tijd, maar het zit nu.
DuFF
AXtremist
Posts: 8832 Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia
Post
by DuFF » WedJan16, 2008 6:38:57 PM
goed bezig
hoe heb je de ballast aan de linkerkant bij de Ecu daar bevestigd ?
en is dit 8000k ?
ik moet zeggen, ik heb nog geen enkel moment spijt gehad van mijn setje
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Rio97
Total admin
Posts: 5996 Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft
Post
by Rio97 » WedJan16, 2008 6:50:17 PM
Ziet er gaaf uit.
Net een eng roofdier dat zijn prooi aan het besluipen is.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » WedJan16, 2008 7:04:31 PM
DuFF wrote: goed bezig
hoe heb je de ballast aan de linkerkant bij de Ecu daar bevestigd ?
en is dit 8000k ?
ballast heb ik bevestig aan hetzelfde boutje als waar dat stalen plaatje van de ecu mee vastzit helemaal vooraan.
Dit is idd 8000k, daarboven wordt het mij te blauw.
DuFF
AXtremist
Posts: 8832 Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia
Post
by DuFF » WedJan16, 2008 7:08:29 PM
had 2 aansluitblokjes die je op je normale H4-aansluitingen kon drukken? of moest je het ook doorlussen ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » WedJan16, 2008 7:13:31 PM
nee, echt super simpel, alletwee de kanten los. Gewoon het normale stekkertje van H4 erin en klaar.
Browny
Total admin
Posts: 7960 Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht
Post
by Browny » SatFeb09, 2008 6:21:40 PM
Van de GT de blokjes die de stabi-stang op de draagarm houden maar even vervangen, waren beiden helemaal naar de kl*te.
Gelijk van het getik af.