Even orienterend vraagje. Als ik mijn gewenst V-bak (in de kofferbak ) meeneem. Is het dan mogelijk dat deze van twee nieuwe aandrijfaskeerringen en een prise-askeerring wordt voorzien?
Wie heeft er eventueel zin om mijn distributieriem te vervangen? Ik zal dan de helpende hand spelen .
Is het dan ook makkelijk om gelijk een keerring daar ergens te vervangen? Bij mij lekt er ergens olie namelijk (ergens een krukaskeerring lek, weet niet welke)
Hoor het wel
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Rock's wrote:- Indien er dieren (honden) meekomen aub dit van te voren aangeven.
komt ozzy dan ook om mee te spelen
ik zie het nu pas; maar mijn prit moet wel mee. Hij is wel lief, doet niets (naja, totdat andere honden hem aanvliegen..)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bij deze wil ik dus ook iedereen vragen om op te letten en het te melden als er ongenodigden aanwezig zijn.(we kennen elkaar allemaal wel een beetje.... een niet AX mag als verdacht worden beschouwd ... tenzij het gewoon mensen zijn die ff een bloemmetje komen kopen )
Laat ook geen dure spullen in een ongeopende auto achter !!
Last edited by Rock's on WedJan16, 2008 8:46:29 PM, edited 1 time in total.
Ik zou er hier niet al teveel over posten. Als mensen op de club komen kijken zullen ze zien dat er vrees is voor rotzooi en komen ze alleen maar eerder... of niet?
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Koen NL wrote:Ik zou er hier niet al teveel over posten. Als mensen op de club komen kijken zullen ze zien dat er vrees is voor rotzooi en komen ze alleen maar eerder... of niet?
Tis ook goed zo,.... er zal een mannetje of 35-40 zijn die allemaal een oogje in het zeil houden.....
Wat ik al zei, nagenoeg iedereen kent elkaar, en er zullen niet veel mensen zijn die 30 axjes bij elkaar willen zien.... als je weinig of niks met de ax hebt, en de mensen niet kent is het ook een meeting van niks.
Ik ga het binnenkort zelf voor het eerst doen bij m'n ax en ben nu alle handboeken aan 't bestuderen. Als jij dat ook doet, is er vast wel een ervaren iemand die wil kijken of je 'm er goed gespannen op hebt gelegd.