Ik heb al veel dingen gelezen op het forum. over de 4 gats ombouw.
maar nu heb ik nog een vraag wat is nou de goedkoopste manier om me auto om te bouwen naar 4 gats (achteras is al geregeld!)
Gr Remco
veerpoten
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Gewoon 2 complete 4gaats poten pakken. Kosten 100 tot 150 euro met remmerij. Die poten bouw je om. Is genoeg over te vinden. In mijn wie = wie staat ook een compleet verslag met foto's.
En goed op je aandrijfassen letten. De kans is er dat die niet meer passen. Ik had andere assen nodig.
En goed op je aandrijfassen letten. De kans is er dat die niet meer passen. Ik had andere assen nodig.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Ja. Heb ik er zelf onder zitten. Je moet alleen ff die bevestiging op de veerpoot waar bij de rallye de droplinks aanzitten eraf slijpen. Anders komt dat tegen je remslang aan. Stelt niks voor.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
krijg ik dan ook een betere wegligging? en kunnen daar 13'' velgen om en welke bandenmaat kan ik hebben met rechte wielkasten?Mark wrote:Ja. Heb ik er zelf onder zitten. Je moet alleen ff die bevestiging op de veerpoot waar bij de rallye de droplinks aanzitten eraf slijpen. Anders komt dat tegen je remslang aan. Stelt niks voor.
Groetjes:)