pcrodent wrote:Niks aan doen toch, als ie verder lekker loopt? Het spontaan verliezen van boutjes lijkt me ernstiger dan continu brandende oranje feestverlichting...
hahah, ik vind die bout niet zon ramp die ben ik al eerder paar keer verloren, past eigenlijk niet helemaal en je merkt er toch niets van dat je hem niet hebt
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, afspraak gemaakt voor de 1.0E, die mag volgende week op APK avontuur. Hij lijkt gewoon goed, maarja, je weet het nooit he
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
vanochtend nog ff de nummerbord verlichting achter en de sproeikop afgestelt, maar 1 v/d koplampen deed het niet, pas toen ik aan de stekker zat *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Km stand, 285 144, doe dat maar na Zonder koppakking ooit verwisseld te hebben
Zo, maggie weer een jaartje!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
verkijk je niet op de kmstand hoor. Morgen is het weer 9 ton
Die man was wel grappig, hij was echt zeeeer verbaasd over de staat van een 21 jarige auto met bijna 3 ton.
Ik heb hem maar niet vertelt dat er eigenlijk nog geen 80 dz op staat
Maarruh, ik heb de laatste 2 weken weer aardig veel in t 1.0tje gecrosst omdat de andere 2 weer eens stil staan, echt, heeerlijk ding!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Deze auto is nog nooit in 1x goed gekeurd Maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, de grijze heeft 2 nieuwe blinkende aandrijfassen
Nu de startmotor en ruiternwissermotor en ev. de deurpanelen nog.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).