axautomaat
Moderators: denny, vtspower, webmasters
axautomaat
misschien rare vraag maar bestaat er ook een ax met automaat
eerste keer Citroën rijder wel leuk
axautomaat
als ik het goed begrijp heeft nog niemand dit geprobeert dan zou ik wel eens de eerste kunnen zijn of zou dit problemen kunnen geven bij de apk als dit niet bestaat
eerste keer Citroën rijder wel leuk
Nee hoor dat geeft geen problemen. Mijn oom heeft in zijn Visa Leader Diesel een BX 1.9 motor gehangen met een BX automaat eraan vast.
En 1 ding is zeker. Daar is geen 2de van. En problemen met de APK zal het niet geven. De vraag is alleen waarom zou je het willen.
De Visa loopt 100km minder op een tank sinds de automaat erin hangt.
En 1 ding is zeker. Daar is geen 2de van. En problemen met de APK zal het niet geven. De vraag is alleen waarom zou je het willen.
De Visa loopt 100km minder op een tank sinds de automaat erin hangt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Ik denk dat het verbruik nog wel meevalt van een tu-automaat. Een xu-automaat, staat er hier eentje , is een ander verhaal.
Een ax is in ieder geval lichter dan de saxo of 106, dus daar zit al wat winst. Verder denk ik dat er nog wel het nodige aangepast moet worden (grotere radiateur bv) voor het gaat passen.
Ik zou het echter ook wel willen: een ax automaat. Toch vreemd dat dit nooit geleverd is.
Een ax is in ieder geval lichter dan de saxo of 106, dus daar zit al wat winst. Verder denk ik dat er nog wel het nodige aangepast moet worden (grotere radiateur bv) voor het gaat passen.
Ik zou het echter ook wel willen: een ax automaat. Toch vreemd dat dit nooit geleverd is.