hahahha!-Henry- wrote:
Vanmorgen de 1.1i maar weer tot leven gewekt met de startkabels, wat een comfort. Ik word er bijna zeeziek van!
Tijmen AX GTI '91
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
oeh, ff uitkijken dus en rottigheid voorkomen. Eigenlijk nog niet eens gekeken of het past, maar als DuFF het zegt ga ik er wel vanuit.Glenn@nl wrote:Past dat ook over de skirts??
ik heb zo'n setje weggegooid voordat mn skirts erop gingen, omdat ik dacht dat ze toch niet meer pastten... En bovendien was door die dingen plaatwerk gaan rotten
AX GTI '91
Vandaag lekker kilometers gemaakt met de 1.1 (500+), al ging het niet helemaal zonder protest. Na ongeveer 100km begon het motormanagementlampje te branden en begon de temepratuur erg op te lopen tot meer dan 110 graden.
Met de kachel op stand "Sahara" naar de eerste de beste parkeerplaats en eens onder de kap gekeken, maar ik kon niets ontdekken wat verkeerd zou moeten zijn.
Daarna nog 75km verder gereden met de kachel nog steeds op standje "Sahara", toen de motor onder het koffiedrinken in Utrecht af laten koelen. Daarna gecheckt of er nog koelvloeistof in zat: ja, er was niks uit. Verder gereden naar Den Haag en weer terug naar huis zonder problemen.
En waar het nou aan gelegen heeft? Geen idee.
Met de kachel op stand "Sahara" naar de eerste de beste parkeerplaats en eens onder de kap gekeken, maar ik kon niets ontdekken wat verkeerd zou moeten zijn.
Daarna nog 75km verder gereden met de kachel nog steeds op standje "Sahara", toen de motor onder het koffiedrinken in Utrecht af laten koelen. Daarna gecheckt of er nog koelvloeistof in zat: ja, er was niks uit. Verder gereden naar Den Haag en weer terug naar huis zonder problemen.
En waar het nou aan gelegen heeft? Geen idee.
AX GTI '91
thijmen, ze kosten nieuw nog geen tientje!-Henry- wrote:Ow... daar moet ik dan maar es ff naar gaan kijken. Is het verstandig om zo'n ding nieuw te kopen?
en ja, nieuw is wel aan te raden!
je kan ze wel 'testen'.. gooi er maar een paar (heb je vast) in een pannetje water en laat het koken
bij +-89gr zouden ze open moeten gaan.. als je neits ziet gebeuren, dan zijn ze stuk..
Zonet met haazzpaaz maar eens een stukje wezen toeren met het Sportje. Eventjes rotonde meegepakt en wat rondgetoerd. Zie de filmpjes hieronder, met dank aan haazzpaazz voor het camerawerk. Wel de camera rechthouden hè!
FILMPJE 1
FILMPJE 2
Filmpjes van een telefoon, dus geen topkwaliteit. Maar het idee lijkt me duidelijk.
FILMPJE 1
FILMPJE 2
Filmpjes van een telefoon, dus geen topkwaliteit. Maar het idee lijkt me duidelijk.
Last edited by Tijmen on MonJan28, 2008 12:45:24 AM, edited 1 time in total.
AX GTI '91
-
- Vlotte starter
- Posts: 23
- Joined: TueSep25, 2007 9:41:09 PM
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Hehe was ik net weer ff aan het testen hoe snel het Sportje ook alweer op wou trekken....... Nou dat wou dus prima, 130 op een plm. 400 meter lang weggetje (binnen de bebouwde kom).
Ik netjes parkeren aan het eind van het weggetje, blijft er de hele tijd een auto achter me staan. Dus ik rustig ingeparkeerd, staat er iemand aan de passagiersdeur te trekken. Die was op slot, dus dikke pech voor diegene. Ik stap uit, zie ik een auto met van die rare strepen staan. Staan er opeens twee agenten voor m'n neus.
"Mag ik uw rij- en kentekenbewijs even zien?".... "We zagen u net de weg oversteken en dat ging nogal vlot. Dat vonden we nogal vreemd"..... Helaas hebben we niet kunnen meten hoe hard u reed"
Haazzpaazz stond een paar meter verderop aan z'n auto te sleutelen, komt onder de motorkap vandaan. Toen ze wegreden hebben we eerst een tijd dubbel gelegen van het lachen. Had hetzelfde weggetje pas 3x op en neer gereden
Ik netjes parkeren aan het eind van het weggetje, blijft er de hele tijd een auto achter me staan. Dus ik rustig ingeparkeerd, staat er iemand aan de passagiersdeur te trekken. Die was op slot, dus dikke pech voor diegene. Ik stap uit, zie ik een auto met van die rare strepen staan. Staan er opeens twee agenten voor m'n neus.
"Mag ik uw rij- en kentekenbewijs even zien?".... "We zagen u net de weg oversteken en dat ging nogal vlot. Dat vonden we nogal vreemd"..... Helaas hebben we niet kunnen meten hoe hard u reed"
Haazzpaazz stond een paar meter verderop aan z'n auto te sleutelen, komt onder de motorkap vandaan. Toen ze wegreden hebben we eerst een tijd dubbel gelegen van het lachen. Had hetzelfde weggetje pas 3x op en neer gereden
AX GTI '91
oehhhh hahahahha!!!!
dat had niet veel gescheeld uhh thijmen! :P
dat had niet veel gescheeld uhh thijmen! :P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).