Eric aka DuFF - Peugeot 206 2.0hdi-foto's pag.40 enz.
Moderator: webmasters
er moet nog het 1 en ander onder de motorkap gebeuren,
zo is het blauwe silicone verloopstuk van me luchtfilterkap naar me buizensysteempje vergaan, ik heb een nieuwe gekocht, tzt kijken of die ertussen kan, of anders het luchtfilter weer even 'direct' monteren en het silicone verloopstuk meenemen naar de winkel.
ook is me blokje wat vies aan het worden, linksvoor, op de 'bekende' plek.
nou hoop ik dat dit eigenlijk van mijn kleppendekselpakking is, en niet van.... nou ja, ik wil het geen eens is noemen
het is niet schokbarend vies, en de olie ziet er schoon uit, zou dit kunnen komen door het carter-luchtfiltertje ? dat ie te veel druk opbouwt en niet alles door dat filtertje kan laten weglopen en hierdoor te veel druk ontstaat waardoor het kleppendekselpakking niet meer goed afsluit?
zo is het blauwe silicone verloopstuk van me luchtfilterkap naar me buizensysteempje vergaan, ik heb een nieuwe gekocht, tzt kijken of die ertussen kan, of anders het luchtfilter weer even 'direct' monteren en het silicone verloopstuk meenemen naar de winkel.
ook is me blokje wat vies aan het worden, linksvoor, op de 'bekende' plek.
nou hoop ik dat dit eigenlijk van mijn kleppendekselpakking is, en niet van.... nou ja, ik wil het geen eens is noemen
het is niet schokbarend vies, en de olie ziet er schoon uit, zou dit kunnen komen door het carter-luchtfiltertje ? dat ie te veel druk opbouwt en niet alles door dat filtertje kan laten weglopen en hierdoor te veel druk ontstaat waardoor het kleppendekselpakking niet meer goed afsluit?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
vanacht de stukken lak die van mijn bumper waren afgesprongen door het 'ongelukje' met de wasstraat een weekje terug, weggewerkt met een stuk sticker, hiervoor de bumper goed ontvet en schoongespoeld, drooggemaakt, warmgeblazen met zo'n schildersföhn, en vervolgens sticker erover geplakt.
1-je ziet het nog wel.
2-het is niet prachtig.
3-het voorkomt wel dat mijn lak verder gaat afbladeren.
4-een stukje stickerfolie voor 3 euro, of bumper opnieuw laten spuiten..
kortom, een geslaagde 30 minuten knutselen
1-je ziet het nog wel.
2-het is niet prachtig.
3-het voorkomt wel dat mijn lak verder gaat afbladeren.
4-een stukje stickerfolie voor 3 euro, of bumper opnieuw laten spuiten..
kortom, een geslaagde 30 minuten knutselen
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Moet je niet.....
DuFF wrote:vanacht de stukken lak die van mijn bumper waren afgesprongen door het 'ongelukje' met de wasstraat een weekje terug, weggewerkt met een stuk sticker, hiervoor de bumper goed ontvet en schoongespoeld, drooggemaakt, warmgeblazen met zo'n schildersföhn, en vervolgens sticker erover geplakt.
1-je ziet het nog wel.
2-het is niet prachtig.
3-het voorkomt wel dat mijn lak verder gaat afbladeren.
4-een stukje stickerfolie voor 3 euro, of bumper opnieuw laten spuiten..
kortom, een geslaagde 30 minuten knutselen
Moet jij niet de wacht houden dan ???
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
dat blauwe Silicone Hose heeft ook een levensduur van niks.
het verloopstuk dat ik tussen luchtfilterbuizen en luchtfilterbehuizing had zitten, was totaal afgebrokkeld, uitgedroogt, misvormt en op.
en de nieuwe er weer tussen, en nu schieten de buizen niet meer los
en her en der poetsdoek nog langsgehaald, met als eindresultaat:
het verloopstuk dat ik tussen luchtfilterbuizen en luchtfilterbehuizing had zitten, was totaal afgebrokkeld, uitgedroogt, misvormt en op.
en de nieuwe er weer tussen, en nu schieten de buizen niet meer los
en her en der poetsdoek nog langsgehaald, met als eindresultaat:
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Als je al dat bling-bling onder je motorkap ziet snap ik ook niet wat je dan nog met Nigel aanmoet.... dit is toch mooi zo?
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
onder de kap maakt me niet zoveel uit collin,2Black wrote:Als je al dat bling-bling onder je motorkap ziet snap ik ook niet wat je dan nog met Nigel aanmoet.... dit is toch mooi zo?
de werking van die carb, en het geluid ervan is vele malen gaver dan het uiterlijk van mijn blokje, dit ziet er mooi uit, maar mijn furio is zo traag als stront door een trechter op een ijsberg in Tibet.
toen ik in de rode ax van tankdriver mocht rijden....zat ik in de 7e hemel, vandaar nog steeds mijn carb-gevoelens
@ Bossie:
Jan, ik heb geen foto's van de xenon-kit zelf gemonteerd, deze kan ik wel voor je maken indien je dat wenst, is er ook duidelijk te zien waar ik de ballasten gemonteerd heb.
de xenonkit heeft de volgende gegevens:
Bi-Xenon HID 4000K *(felwit dus)
van het merk Conquer (staan ook op marktplaats, heb de set gehaald in Brielle)
Spreken is goud, Ductape is zilver.
owja, het testritje na het uitlijnen e.d. toen der tijd.q01z wrote:duff ik moet je teleurstellen;
je auto doet jouw naam best wel eer aan..
tis zeker niet dattie slecht loopt, dat zeker niet! maar rap is het allerminst...
hij klinkt wel snel, laten we het daar bij houden en zo heb ik toch een smoes om boetes te ontduiken...., maar agent, mijn auto is te traag om snel te gaan
dan is mn besluit vast, ik wil een macaroni-spruitstuk
raceland, devil, supersprint, wat voor spaghetti past het beste ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Op de mijne zit een supersprint
Mijn GT heeft een vijfde versnelling van een diesel.
Als ik vroeger achter een vrachtwagen ofzo op de rechterrijstrook zat te wachten op een gaatje op de linkerstrook moest ik terugschakelen om rap in te kunnen voegen met die dieselvijf.
Sinds de supersprint hoef ik niet meer terug te schakelen
Mijn GT heeft een vijfde versnelling van een diesel.
Als ik vroeger achter een vrachtwagen ofzo op de rechterrijstrook zat te wachten op een gaatje op de linkerstrook moest ik terugschakelen om rap in te kunnen voegen met die dieselvijf.
Sinds de supersprint hoef ik niet meer terug te schakelen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
devil:
469.06 €
1,4 GTI / 100 hp / 74 kW
1,4 GTI / 95 hp / 69 kW
59059 NH Manyfold 3Y Inox
oenk*
-----------------------------------------------------------
raceland
Artikelcode: RO-HCISA16V (maar dan moet ik de 8V. hebben natuurlijk)
* Geheel T304 RVS
* Volledig TIG C&C gelast
* dikke buizen met alle dezelfde lengte
* Minimaal 10% vermogenswinst
* Perfecte pasvorm
* Geschikt voor modellen tot 2001
* 5 jaar fabrieksgarantie
RACELAND QUALITY PRODUCT
240,00 175,00 euro
of deze :
http://link.marktplaats.nl/136783136
Tec Tuning? ....aan de afbeelding te zien is het gewoon een spruitstuk van Raceland
469.06 €
1,4 GTI / 100 hp / 74 kW
1,4 GTI / 95 hp / 69 kW
59059 NH Manyfold 3Y Inox
oenk*
-----------------------------------------------------------
raceland
Artikelcode: RO-HCISA16V (maar dan moet ik de 8V. hebben natuurlijk)
* Geheel T304 RVS
* Volledig TIG C&C gelast
* dikke buizen met alle dezelfde lengte
* Minimaal 10% vermogenswinst
* Perfecte pasvorm
* Geschikt voor modellen tot 2001
* 5 jaar fabrieksgarantie
RACELAND QUALITY PRODUCT
240,00 175,00 euro
of deze :
http://link.marktplaats.nl/136783136
Tec Tuning? ....aan de afbeelding te zien is het gewoon een spruitstuk van Raceland
Last edited by DuFF on MonJan07, 2008 12:25:49 AM, edited 1 time in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
passend maken ? als in 3 bouten niet kunnen vastdraaien of ?
het zijn toch 2 verschillende merken .. Raceland of Tec Tuning.
het zijn toch 2 verschillende merken .. Raceland of Tec Tuning.
Last edited by DuFF on MonJan07, 2008 12:39:23 AM, edited 1 time in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.