Marcel aka Doeabb (AX 1.1 tge Allure '92) Update
Moderator: webmasters
Marcel aka Doeabb (AX 1.1 tge Allure '92) Update
Goedemorgen allemaal ik zal me even voorstellen ik ben dus Marcel ben 37 jaar ben getrouwd en heb 3 kinderen en woon in Venhuizen noord holland.
Na jaren in een fiat chinquecento te hebben gereden en mijn laatste chinq in de prak is gereden ben ik op zoek gegaan naar een andere auto ik heb heel erg zitten twijfelen tussen een peugeot 106 en een ax een lokaal garagebedrijf had een alle twee staan dus daar heen gegaan om test te rijden eerst de peugeot die beviel me vanaf het begin al niet daarna de ax en die reed vanaf het begin erg lekker het is een ax 1.1 allure wit na de testrit meteen gekocht helaas moest er eerst nog een nieuwe keuring op en zodra ik hem heb zet ik foto's online.
PRIJS € 975,-
BOUWJAAR: 1992
KM-STAND: 85.000
CARROSSERIE: Hatchback
AANTAL DEUREN: 3
KLEUR: Wit
BRANDSTOF: Benzine
VERMOGEN: 44 KW
MOTOR INHOUD: 1124
TRANSMISSIE: Handmatig
GEWICHT: 687
OPTIES:
5-versnellingen, achter spoiler, achterbank inklapbaar, achterbank neerklapbaar, achterklep met raam, achterruitverwarming, garantie bespreekbaar, handgeschakeld, nieuwstaat, signaal vergeten verlichting, zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel.
Ik heb hem voor 800,= gekocht.
Hieronder nog 2 foto's van mijn oude chinq.
Na jaren in een fiat chinquecento te hebben gereden en mijn laatste chinq in de prak is gereden ben ik op zoek gegaan naar een andere auto ik heb heel erg zitten twijfelen tussen een peugeot 106 en een ax een lokaal garagebedrijf had een alle twee staan dus daar heen gegaan om test te rijden eerst de peugeot die beviel me vanaf het begin al niet daarna de ax en die reed vanaf het begin erg lekker het is een ax 1.1 allure wit na de testrit meteen gekocht helaas moest er eerst nog een nieuwe keuring op en zodra ik hem heb zet ik foto's online.
PRIJS € 975,-
BOUWJAAR: 1992
KM-STAND: 85.000
CARROSSERIE: Hatchback
AANTAL DEUREN: 3
KLEUR: Wit
BRANDSTOF: Benzine
VERMOGEN: 44 KW
MOTOR INHOUD: 1124
TRANSMISSIE: Handmatig
GEWICHT: 687
OPTIES:
5-versnellingen, achter spoiler, achterbank inklapbaar, achterbank neerklapbaar, achterklep met raam, achterruitverwarming, garantie bespreekbaar, handgeschakeld, nieuwstaat, signaal vergeten verlichting, zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel.
Ik heb hem voor 800,= gekocht.
Hieronder nog 2 foto's van mijn oude chinq.
Last edited by Doeabb on FriJan04, 2008 5:56:58 PM, edited 3 times in total.
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Welkom
Hallo Doeabb,
Welkom bij de gezelligste club van Nl & BE !
We wachten rustig af, op de foto`s.
De Fiat Ch. zit behoorlijk in mekaar zeg, ben je er zel wel goed uit gekomen!
Gr MrDean
Welkom bij de gezelligste club van Nl & BE !
We wachten rustig af, op de foto`s.
De Fiat Ch. zit behoorlijk in mekaar zeg, ben je er zel wel goed uit gekomen!
Gr MrDean
Saxo style is sexy style....
Hallo Doeabb,
Welkom bij de club! Weer een Noord-Hollander erbij, die zijn er nog veel te weinig .
Ben je trouwens wel heelhuids uit die Cinq gestapt? Wat ziet ie eruit joh! Heb zelf ook een tijdje in zo'n Cinqie mogen rijden, mijn vrouw had er 1tje. Maar moet bekennen dat mijn AX-je toch wel veeeeel lekkerder rijdt hoor!
Veel plezier bij / met deze club!
Grtz,
Ricardo
Welkom bij de club! Weer een Noord-Hollander erbij, die zijn er nog veel te weinig .
Ben je trouwens wel heelhuids uit die Cinq gestapt? Wat ziet ie eruit joh! Heb zelf ook een tijdje in zo'n Cinqie mogen rijden, mijn vrouw had er 1tje. Maar moet bekennen dat mijn AX-je toch wel veeeeel lekkerder rijdt hoor!
Veel plezier bij / met deze club!
Grtz,
Ricardo
Ja ik ben gelukkig er erg goed vanaf gekomen hij had me niet een seconde eerder moeten raken. Ik heb een paar gekneusde ribben en een paar wondjes op me hoofd en een hersenschuding Het ergeste van alles was nog dat ze waren door gereden en later door de politie werden ze aangehouden met 3 keer de toegestane hoeveelheid alcohol in hun bloed.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Welkom bij deze heel leuke club, we zijn benieuwd naar de foto's
De Fiat zag er niet lekker meer uit trouwens, gelukkig ben je er naar omstandigheden nog redelijk uitgekomen.
Groetjes, Henk
De Fiat zag er niet lekker meer uit trouwens, gelukkig ben je er naar omstandigheden nog redelijk uitgekomen.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
So bizar verhaal... Is de fiat omgevallen ofzo omdat ie zo uit zijn verband staat? Veel plezier met je AX in ieder geval. Qua veiligheid zullen ze elkaar niet veel ontlopen. Met beide wagentjes wil je dit ECHT niet.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Nee hij hij niet omgevallen het was gewoon een harde klap waardoor ik 360 graden de ronte in ben gegaanMark wrote:So bizar verhaal... Is de fiat omgevallen ofzo omdat ie zo uit zijn verband staat? Veel plezier met je AX in ieder geval. Qua veiligheid zullen ze elkaar niet veel ontlopen. Met beide wagentjes wil je dit ECHT niet.
Eindelijk foto's van mijn nieuwe auto. In eerste instantie kwam hij niet door de keuring er zat een gaatje in de uitlaat 2 remleidingen moesten vevangen worden en een aandrijfas moest vervangen worden en volgende week word de andere as vervangen.
Het is wel even wennen na jaren een chinq te hebben gereden is dit totaal wat anders meer comfort en een pittigere motor .
Het is wel even wennen na jaren een chinq te hebben gereden is dit totaal wat anders meer comfort en een pittigere motor .
Hoe wokkel ik mijn cinq. Sjee!
gefeliciteerd met je AX en welkom bij de club
gefeliciteerd met je AX en welkom bij de club
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nu je het zegt, inderdaad.
Zal die andere wel een keer gesneuveld zijn Of groen geworden
Zal die andere wel een keer gesneuveld zijn Of groen geworden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).