Tijmen AX GTI '91

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

goed om te horen. Ik heb pas een setje stoelen in enorm smerige staat opgeknapt met de stoomreiniger, dat doet ze goed. Je kan langskomen, met een half uurtje hebben we die stoeltjes helemaal als nieuw.

bluecalou
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bluecalou »

Ik had bij het wegrijden trouwens het idee dat ik iets raakte, of dat ik ergens overheen reed. Dus uitgestapt om te kijken; ik zag niets. Nog maar eens proberen: vooruit en dan weer achteruit. En weer het idee dat ik ergens overheen reed!
Voor het zelfde geld was het de KAT van lammert en alie :lol:
Je zou de eerste niet zijn,de hulp heeft de vorige kat een jaar geleden ook zo laten hemelen :?
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

bluecalou wrote: Voor het zelfde geld was het de KAT van lammert en alie :lol:
Je zou de eerste niet zijn,de hulp heeft de vorige kat een jaar geleden ook zo laten hemelen :?
Gelukkig niet zeg! Ik was al bang dat ik de hond had aangereden..... :|
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Zow, de Sport staat in de 'steigers'. Het grootste deel van de sideskirts zit er weer tegenaan én ik heb nu een passagiersstoel waarin je niet gelanceerd wordt :D

Bij de oude werkte de vergrendeling op de rail niet en je kon geen gordel om, omdat de gordelhouder van het verkeerde type was. Volgens een maat van mij best eng als je aardig doorrijd op een smalle dijk en af en toe flink in de remmen moet 8)
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

gaat lekker thijmen! Super vet dat die sport gered is! Toch maar goed stiekem dat je hem gekocht heb :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

heb ie trouwens 2 setjes velgen gecombineerd.

GT carb en sport?

je voorvelgen waren van de sport 5,5 J breed en achter 5 (we hebben alle GT velgen bekeken :roll: )
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

waaaaaaaaaaaaaaaaaatt??

wassie er gewoon met de Sport?
vet! :D
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Joost wrote:heb ie trouwens 2 setjes velgen gecombineerd.

GT carb en sport?

je voorvelgen waren van de sport 5,5 J breed en achter 5 (we hebben alle GT velgen bekeken :roll: )
Haha sorry, die andere twee banden op de sportvelgen hadden last van de leegloperitus dus ff twee van de velgen die ik van je overgenomen had eronder geklust.

Er komt (bij voldoende financien) nog een velg-en-bandenwissel.
Sport: velgen Sport strak maken, nwe banden
First: velgen van Joost strak maken, Roadhoks van de Sport op de 1.1i
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

grietje wrote:gaat lekker thijmen! Super vet dat die sport gered is! Toch maar goed stiekem dat je hem gekocht heb :D
Alleen niet zo best voor m'n banksaldo, had van het geld wat erin zit een leuke (nette) auto kunnen kopen.
AX GTI '91

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

-Henry- wrote:
grietje wrote:gaat lekker thijmen! Super vet dat die sport gered is! Toch maar goed stiekem dat je hem gekocht heb :D
Alleen niet zo best voor m'n banksaldo, had van het geld wat erin zit een leuke (nette) auto kunnen kopen.
Dat komt me bekend voor.... aan de andere kant rij je wel in iets unieks rond wat bij het vloeren van het gaspedaal een glimlach van oor tot oor veroorzaakt :D
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Klopt helemaal :D
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Pfff.... wat lastig dat winterweer. Als ik gas geef met de Sport heb ik last van wielspin, ook in de vijf :shock:

Trouwens net nog een grappig plaatje geschoten. Toen ik terugkwam met de Sport stond er een AX naast de First geparkeerd --> Drie op een rij!

Image
AX GTI '91

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

lekker he die aangevroren mist.. :P
glibber glibber! :D

met de GTI ging het vd week ook flink los, lekker dwars in de polder.. veel sturen om rechtdoor te kunnen (plankgas uiteraard)

en met de 924 gister lekker gespeeld op mn testcircuitje.. express met TEveel gas de bocht uitkomen :oops:
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Ik weet trouwens niet meer wie op de meeting zei dat m'n 'mistlampen' in de bumper verkeerd waren.....

In ieder geval: Je had gelijk! Ik heb in de Sport nu mistlampen zitten en er horen verstralers in. De schakeling achter het groot licht klopt dus wel.
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Er zitten weer rondom Sportvelgen (5,5j) op de Sport. Gisteren bij de bandenboer de banden van de twee missende velgen er opnieuw op laten zetten, sealdrek ertussen, nieuwe ventielen en stikstofvulling.

Owja, en ik heb weer radio in de Sport. Nou ja, half dan; ik heb nog maar één speaker aangesloten, voor de andere was het me te koud :wink:
AX GTI '91

haazzpaazz
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by haazzpaazz »

heeey fatima
Wat die jij vanmiddag?

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

haazzpaazz wrote:heeey fatima
Wat die jij vanmiddag?
Schapiekaas eten. Had ik trouwens al verteld dat de bandjesoperatie enorm duur was? 5 euro :wink:
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Een deel van de oplossing van het kleurcodeprobleem van Citrocin en ondergetekende:

Image

Lijkt na gebruik dezelfde kleur, is donkerder dan de oude AX van mijn zus.[/img]
AX GTI '91

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Dankjewel Thijmen, binnenkort es ergens gaan kijken of ze die kleur(en) hebben.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Grmbl... :evil:

Gisteravond zijn de schakelstangetjes van de Sport losgeraakt, dus hij stond in de 5 en daar bleef ie in. In de 5 maar verder gereden en netjes op de plaats van bestemming gekomen. Dankzij haazzpaazz kon ik gewoon weer schakelend en wel naar huis :D

Vanmorgen de 1.1i maar weer tot leven gewekt met de startkabels, wat een comfort. Ik word er bijna zeeziek van!
AX GTI '91

Post Reply