Rogier aka Rio97 - AX GT, CX GTi en een nieuwe auto!
Moderator: webmasters
Bij mij is het ook zo dat ik een langere slag heb, toen ik ging ombouwen naar type 1 GT remmen viel het mij op dat de zuigers een kleinere diameter hebben maar daar door heb ik geen kleinere slag op m´n rempedaal gekregen, hij remt trouwens prima maar de GT van Cindy pakt ie ook veel hoger en remt ie makkelijker met minder trappen.
Misschien eens iets om uit te vogelen op de frikandellen meeting
Ik heb het vermoeden dat het em in de rembekrachtiger zit
Misschien eens iets om uit te vogelen op de frikandellen meeting
Ik heb het vermoeden dat het em in de rembekrachtiger zit

Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
nah, dat is nog het makkelijke gedeelte (je moet m idd daar wel van het rempedaal losmaken..)Rio97 wrote:Zeker net zo'n feest als het vervangen van het remsignaal-schakelaartje....
maar de 4 moertjes waarmee het geheel vastzit, dat is echt een RAMP!
deze zitten namelijk tegen je schutbord.. maar dan wel half in je bekleding gedrukt en tussen de bekabeling van je motorruim..
vrouw me hele kleine handjes gezocht?

Misschien al een oorzaak gevonden... een remcilinder is er tussen afgelopen vrijdag en de apk daarnet mee opgehouden. Binnenkant van de band zit ook onder de remvloeistof.
Zaterdag heb ik de AX weer nodig en met de huidige temperatuur mag de garage zich daar morgen druk over maken, wordt ie daarna meteen afgemeld.
Zaterdag heb ik de AX weer nodig en met de huidige temperatuur mag de garage zich daar morgen druk over maken, wordt ie daarna meteen afgemeld.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Rio97 wrote:Misschien al een oorzaak gevonden... een remcilinder is er tussen afgelopen vrijdag en de apk daarnet mee opgehouden. Binnenkant van de band zit ook onder de remvloeistof.
Zaterdag heb ik de AX weer nodig en met de huidige temperatuur mag de garage zich daar morgen druk over maken, wordt ie daarna meteen afgemeld.
aah zuur je velg toch wel snel bijgepoetst he
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
daz zuur rogier!
Edit, blond is toch niet zo blond
Edit, blond is toch niet zo blond
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Gedoe met de remmen bleek dus allemaal een lekke remcilinder in één van de trommels te zijn.
De iets langere slag zit nog steeds in het pedaal, maar daarna remt ie een stuk krachtiger dan daarvoor.
En weer een jaar apk
♪♪
De iets langere slag zit nog steeds in het pedaal, maar daarna remt ie een stuk krachtiger dan daarvoor.
En weer een jaar apk

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage



=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Rogier gefeliciteerd met je verse APK
Groetjes, Henk

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Rogier van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Groetjes, Henk

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl