Als iemand me even kan helpen dat op de kabelboom aan te passen hou ik me aanbevolen
Maar inderdaad; bergen meer koppel en het houd niet op met trekken totdat het tijd is om te schakelen . Waarna 'ie in de volgende versnelling weer zo idioot doortrekt.
Heerlijk
Lambdasonde vervangen maar dat helpt niet, zowiezo moet die kat eronderuit.. dat kan ook een hoop narigheid veroorzaken.
Goed plan!
Motortemperatuur is ook weer netjes, word steeds koeler naarmate ik meer rij.
Geen idee wat de olietemp is, maar dat werd met een 1.4 al te warm, dus heb ik 'ff een oliekoeler gehaalt.
Je gaat echt nog een verschil merken met die 1.3 rallye inlaat Het enige wat ik heb aangepast is 1 stekker de kabel ervan verlengt, en 2 draden gewisseld van de gaskleppositiemeter.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Ja gelukkig nu wel! Het was even klooien maar dankzij 2 leden van het saxoforum is het gelukt Maar dat klooien is het echt wel waard. Heb hem net nog even uitgelaten door het bergsche bos
Alleen heb ik wel een magnetti marelli ECU van de 1.6 rallye en bij behorende kabelboom etc.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
mooi werk Bas, Hopelijk ga je net zo veel plezier beleven als Sander heeft gehad.
Als kroon hoort toch wel de 1.3 rally toely erop.
Daar heeft Sander zo zijn best voor moeten doen.
13 rijen, moet genoeg zijn. Blokje heeft een nogal hoge olietemperatuur, maarja dat heeft een 1.4GTI eigenlijk al.
Zo groot issie trouwens niet, een AX heeft gewoon een kleine radiateur
zonder thermostaat niet aansluiten, olie gaat namenlijk zeeeer traag op temperatuur komen al helemaal met dit weer. wat voor je blok niet prettig,de regel is hoe sneller de olie op temp is hoe beter.
laat het ding tijdelijk afgesloten gezien dit niet gaat werken.