Mark Verhagen Citroen AX 1.6 XS
Moderator: webmasters
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Mark van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Nou een leuke dag is het zeker geworden. Samen met een maat zogenaamd ford onderdelen ophalen en vervolgens in een suprise party belanden.
En ook nog is vuurwerk uit belgie gehaald.
En idd weer een bijna rijdende AX. De Xsara knippers zijn binnen. Dus de puntjes kunnen nu op de I gezet gaan worden.
Thx allemaal.
En ook nog is vuurwerk uit belgie gehaald.
En idd weer een bijna rijdende AX. De Xsara knippers zijn binnen. Dus de puntjes kunnen nu op de I gezet gaan worden.
Thx allemaal.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Goed
Leuk man een Suprise party, je had niks doorMark wrote:Nou een leuke dag is het zeker geworden. Samen met een maat zogenaamd ford onderdelen ophalen en vervolgens in een suprise party belanden.
En ook nog is vuurwerk uit belgie gehaald.
En idd weer een bijna rijdende AX. De Xsara knippers zijn binnen. Dus de puntjes kunnen nu op de I gezet gaan worden.
Thx allemaal.
GR Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Nieuwe voortgang foto's. Vandaag het financiele gedeelte op een rij gekregen. En mijn audio ingebouwd.
Voorbumper wordt nu gladgemaakt.
De bekende zwakke plekken waren na de klap min of meer door.
Ook weer gefixed.
Mini deukje in het dak is weg.
Onderkant ziet er weer recht uit. Auto is tevens ook weer uitgelijnd.
Nieuwe velg erop. En ik weet het nu 100% zeker. De auto is hoger komen te staan met de Billstein B6 sport schokbrekers. Hadden eigenlijk B8 Sprint ingemoeten. Maar goed. Verkeerd geleverd door biesheuvel en toen zaten ze er al in.
En de oude velg. Zelfs aan de andere kant beschadigd. Klem gezeten blijkbaar.
De financiele conclusie is toch wel dat het aardig wat centen gaat kosten.
3222 euro was uitgekeerd. Schade herstel kost zo'n 3700 euro.
800 euro voor extra spuitwerkzaamheden en voor het vervangen van de schokbreker, aandrijfas en draagarm aan de rechterzijde. Preventief gedaan. Dat maakt 4500 euro. En zelfaangeleverde onderdelen voor een 425 euro. En 475 euro aan preventief vervangen onderdelen.
Preventief de bilstein schokbrekers ipv saxo vts. Draagarm rechts, aandrijfasrechts, toplager rechts.
Al met al maakt dat 5400 euro.
Dan moet de striping en blindering en zonneband er nog op. Zal ook wel zo'n 400 euro kosten. 5800 euro totaal. Min 3200 uitgekeerd. Is 2600 euro erbij ingeschoten.
Realistisch gezien moet daar natuurlijk de extra werkzaamheden en extra onderdelen vanaf. 2600 - 1275 = 1325euro bijleggen.
2 andere velgen zijn opeens ook beschadigd. Geen stoeprand schade maar diepe groeven in 1 van de spaken. Dit zat er niet in. En wordt gelukkig weggewerkt. Spaak opnieuw spuiten. 1 kant is nog te verklaren omdat ie met de voorwielen weg is gesleept. Maar de achterkant is onverklaarbaar. Maar goed als ze uiteindelijk weer helemaal strak worden is het best.
Voorbumper wordt nu gladgemaakt.
De bekende zwakke plekken waren na de klap min of meer door.
Ook weer gefixed.
Mini deukje in het dak is weg.
Onderkant ziet er weer recht uit. Auto is tevens ook weer uitgelijnd.
Nieuwe velg erop. En ik weet het nu 100% zeker. De auto is hoger komen te staan met de Billstein B6 sport schokbrekers. Hadden eigenlijk B8 Sprint ingemoeten. Maar goed. Verkeerd geleverd door biesheuvel en toen zaten ze er al in.
En de oude velg. Zelfs aan de andere kant beschadigd. Klem gezeten blijkbaar.
De financiele conclusie is toch wel dat het aardig wat centen gaat kosten.
3222 euro was uitgekeerd. Schade herstel kost zo'n 3700 euro.
800 euro voor extra spuitwerkzaamheden en voor het vervangen van de schokbreker, aandrijfas en draagarm aan de rechterzijde. Preventief gedaan. Dat maakt 4500 euro. En zelfaangeleverde onderdelen voor een 425 euro. En 475 euro aan preventief vervangen onderdelen.
Preventief de bilstein schokbrekers ipv saxo vts. Draagarm rechts, aandrijfasrechts, toplager rechts.
Al met al maakt dat 5400 euro.
Dan moet de striping en blindering en zonneband er nog op. Zal ook wel zo'n 400 euro kosten. 5800 euro totaal. Min 3200 uitgekeerd. Is 2600 euro erbij ingeschoten.
Realistisch gezien moet daar natuurlijk de extra werkzaamheden en extra onderdelen vanaf. 2600 - 1275 = 1325euro bijleggen.
2 andere velgen zijn opeens ook beschadigd. Geen stoeprand schade maar diepe groeven in 1 van de spaken. Dit zat er niet in. En wordt gelukkig weggewerkt. Spaak opnieuw spuiten. 1 kant is nog te verklaren omdat ie met de voorwielen weg is gesleept. Maar de achterkant is onverklaarbaar. Maar goed als ze uiteindelijk weer helemaal strak worden is het best.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Uiterlijk wordt ie wel strak ja. Maar hoe de koppeling het overleeft heeft wordt ff afwachten. En de nokkenas met slijtage verschijnselen zit er ook nog in. Maar goed. Zoveel kilometers maak ik niet meer dus dat kan vast nog wel even mee.
Moet wel zeggen dat het enorm wennen was om weer in de AX in te stappen daar. In de volvo stap je hoog in. En zit je in een luxe bestuurdersstoel die in alle standen te stellen is.
Stap je in de AX in zet je meteen een eind naar beneden. Natuurlijk verlaagd met lage 106 stoelen. En je pakt het stuur en je waant je meteen weer op de kartbaan.
Moet wel zeggen dat het enorm wennen was om weer in de AX in te stappen daar. In de volvo stap je hoog in. En zit je in een luxe bestuurdersstoel die in alle standen te stellen is.
Stap je in de AX in zet je meteen een eind naar beneden. Natuurlijk verlaagd met lage 106 stoelen. En je pakt het stuur en je waant je meteen weer op de kartbaan.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
In principe had ie morgen klaar moeten zijn. Maar ja... Nu opeens de velgen weer beschadigd zijn... Zal dat ook hersteld moeten worden.
Technisch gezien kan ie de weg op. Hoop dat morgen de bumpers en alles er weer op zit. Eerst morgen maar is het financiele gedeelte afhandelen.
Technisch gezien kan ie de weg op. Hoop dat morgen de bumpers en alles er weer op zit. Eerst morgen maar is het financiele gedeelte afhandelen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.