ben het al langer van plan alleen voor de 106 hebben we dan nog 3 setjes nodig om overal xenon in tehebben en met de corsa heb ik zometeen geen mistlampen meer omdat de bumper gecleand wordt...
Henri106 wrote:ben het al langer van plan alleen voor de 106 hebben we dan nog 3 setjes nodig om overal xenon in tehebben en met de corsa heb ik zometeen geen mistlampen meer omdat de bumper gecleand wordt...
Dan laat ik de eer aan jouw over duff
mistlichten zitten dichtgekit in de bumper, als ik daar al het lampje van wil vervangen ben ik 'het lul'
@ TTF , of wie ook een xenon-kitje heeft.
kun je een ongeveer uitleg geven hoe zoiets zit aangesloten?
dan kan ik me alvast voorbereiden
TTF wrote:nope bij het setje van mij niet, je moet alleen effe plek zien te vinden voor die kastjes..
ik had 1 naast de radiateur aan de binnen kant van het front.. en die van de bestuurders kans naast de accu
De mijne wordt wel extern via de accu gevoed, met de H4 stekker schakel ik in de huidige situatie alleen het relais waarmee de voeding van de accu wordt doorverbonden.
Dus je kan het niet met zekerheid zeggen, wellicht dat je het op kunt vragen, of op de foto's kan zien.
de goedkopere setjes zijn inderdaad direct op de lamp aangesloten.
Setjes die ik heb in de corsa en 106 hebben een aparte kabelboom met externe voeding en relais inschakeling. Deze kan je ook gebruiken in de modernere auto's met canbus e.d
Henri106 wrote:de goedkopere setjes zijn inderdaad direct op de lamp aangesloten.
Setjes die ik heb in de corsa en 106 hebben een aparte kabelboom met externe voeding en relais inschakeling. Deze kan je ook gebruiken in de modernere auto's met canbus e.d
Das mooi, kan ik het setje ook evt meenemen naar een modernere auto, zit alelen met mijn setje dat ik een paar nieuwe lampen moet hebben, de vraag is waar ik die kan vinden, geen idee van de specificaties van de lampen.
er zijn zo veel verschillende soorten xenon te koop.. en heb ze idd ook wel eens met zo;n kabel setje gezien.. maar dacht dat dat meer was om te voorkomen dat de xenon gaat storen op de radio..
dat kan natuurlijk ook een reden zijn, vaak heeft iets meerdere voordelen .
en voor mij klinkt het logischer, maar dan zou toch enkel een massa al voldoende zijn?
ik ga t morgen iig is op het gemakje bekijken .
trouwens, kan ik het bewaren tot de frikandellenmeeting? want ik heb geen locatie om het binnen aan te sluiten... en buiten is het niet fijn knutselen met draadjes
DuFF wrote: geen type bekend, of de doos bewaard ofzeau ?
hoelang heb je je xenonsetje nu al ?
Jawel, maar tis een setje dat uit amerika komt, dus dat is vrij lastig dan. Kan misschien de originele verkoper nog benaderen, voor zover ik weet staan dr op de lampen verder geen merk/typenummers