Hij moet inderdaad eigenlijk weg die 1.0 maja... mam vroeg net aan mij of ik afspraak kon maken bij ' turk' om hem te laten keuren. mijn auto is het niet...q01z wrote:grietje wrote:dat vergeet ik nogq01z wrote:ik dacht dat die 1.0 wegging?
die TRS kan idd geen kwaad om daar wat aan te doen
een 1.0 die rond die tijd APK moet krijgen
Oude frik.meet.topic (niet meer relevant)
Moderators: Browny, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
joeh!
dat beloofd al weer een feest te worden!!
leuk bandje! sleutelen frikadellen lassen sneeuw muziek en gein
te gek!
go romy!
ik wil me graag opgeven voor het lassen!!
lijkt me helemaal super om te doen. dan oefen ik wel op m'n eigen uitlaat en daarna jullie klusjes. stoer!!
en natuurlijk heeft er nog wel iemand een
dit bied kansen mensen!
dat beloofd al weer een feest te worden!!
leuk bandje! sleutelen frikadellen lassen sneeuw muziek en gein
te gek!
go romy!
ik wil me graag opgeven voor het lassen!!
lijkt me helemaal super om te doen. dan oefen ik wel op m'n eigen uitlaat en daarna jullie klusjes. stoer!!
en natuurlijk heeft er nog wel iemand een
graag zelfs, maar is het daar niet nog te koud voorq01z wrote:nieuwe koppakking of distributieriem of dat soort dingen?

ja maar zoDuFF wrote:naar mijn mening moet het eigenlijk wel kunnen, maar ik denk dat het te veel werk is.
hoeft het misschien weer minder lang te duren?Browny wrote: heb nog wel een gereviseerd kopje (van opagt) liggen, nieuwe d-riem, pakking en spanrol.
dit bied kansen mensen!
groet,
elsje

Done: ax kopen
elsje

Done: ax kopen
go els 

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mits iemand een lassapparaat heeft kan ik eventueel wel lassen 
overgens sta ik voor alle klusjes en tips wel beschikbaar die dag, ik heb namenlijk zelf niets te doen, de 106 heeft geen dingen die ik moet verbeteren/veranderen en de kans is groot dat die dan al weg is
maar dat is al geen geheim meer. over de opvolger hou ik nog even mijn mondje dicht maar het zal zeker een waardige zijn.

overgens sta ik voor alle klusjes en tips wel beschikbaar die dag, ik heb namenlijk zelf niets te doen, de 106 heeft geen dingen die ik moet verbeteren/veranderen en de kans is groot dat die dan al weg is

-
- AX super weirdo

Als iemand mij daarmee zou willen helpen.... zou dit super zijn.... vorig jaar moet ik ook van hot naar her rennen om de boel te organiseren en onderdelen te halen van het "zoldertje".... en dat is niet echt makkelijk sleutelen....

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Het is ook altijd wat met die pepper van jou 
Zal mijn doppenset meenemen, dan moet dat spruitstukje toch wel lukken.
Is er daar trouwens een versterker met boxjes?
Dan neem ik een draaitafel mee en een kratje singletjes, ga ik een uurtje ouwe 45's draaien

Zal mijn doppenset meenemen, dan moet dat spruitstukje toch wel lukken.
Is er daar trouwens een versterker met boxjes?
Dan neem ik een draaitafel mee en een kratje singletjes, ga ik een uurtje ouwe 45's draaien

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage