Zit nu nog op de zaak en vertrek over 10 min. Als hij nog zo verschrikkelijk hard loopt als vroeger, komt het best goedrobin wrote:Ben benieuwd wat je gaat doen (hebt gedaan)
Arné - Arnie (Peugeot 309 GTI16)
Moderator: webmasters
je hebt toch roest laten behandelen en opnieuw laten spuiten? oa dak??arnie wrote:Wat is er allemaal aangepakt dan? Ik weet alleen dat hij schade heeft en dat er al eens een veerpoot onderuit is gereden. Js is er niet echt netjes mee omgegaan vindt ik...Browny wrote:het is nog niet zolan geleden dat alles is aangepakt, heeft js hem zo verwaarloost dan?
-
- AX super weirdo
Inderdaad ja, drom verw8 ik geen bar slechte carroserie, maar als je schade's langer als 1 jaar laat zitten wil het wel eens rot worden Js is een goeie gast, spreek hem nog regelmatig, maar zuinig op die AX was hij zkr niet...Browny wrote:je hebt toch roest laten behandelen en opnieuw laten spuiten? oa dak??arnie wrote:Wat is er allemaal aangepakt dan? Ik weet alleen dat hij schade heeft en dat er al eens een veerpoot onderuit is gereden. Js is er niet echt netjes mee omgegaan vindt ik...Browny wrote:het is nog niet zolan geleden dat alles is aangepakt, heeft js hem zo verwaarloost dan?
Btw, ben vandaag niet geweest. Te druk op de weg en die vent belde dat hij geen tijd had...Helaas, morgen nog een poging wagen... Hij vertelde er meteen bij dat de AX het niet meer deed, omdat hij niet kon schakelen
Freude am Fahren.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Precies, aangezien ik desnoods nog wel een v-bak heb liggen komt dat best goed, helemaal met de prijskevin.broke wrote:Schakelstangetje? Drukgroepje? Kan nooit veel zijn bij een AX...arnie wrote:Hij vertelde er meteen bij dat de AX het niet meer deed, omdat hij niet kon schakelen
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
Ach ja, hoe kan het ook anders, ik heb hem weer terug.
Hij loopt wel, maar schakelt niet. Schakelstang of baksteun naar de haaien. Scheelde weer wat centen vanaf de vraagprijs.
Auto wordt een project. Gaat de loods in zodra de Mazda plaats gemaakt heeft, daar komt vrijdag iemand voor.
In mijn hoofd is de AX al af, maar even kijken wat er mogelijk is.
NOg geen recente foto's maar paar uit de oude doos
Hij loopt wel, maar schakelt niet. Schakelstang of baksteun naar de haaien. Scheelde weer wat centen vanaf de vraagprijs.
Auto wordt een project. Gaat de loods in zodra de Mazda plaats gemaakt heeft, daar komt vrijdag iemand voor.
In mijn hoofd is de AX al af, maar even kijken wat er mogelijk is.
NOg geen recente foto's maar paar uit de oude doos
Last edited by arnie on TueDec18, 2007 8:18:57 PM, edited 1 time in total.
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
Tja, als ik zeg dat deze niet meer te koop komt gelooft niemand me meer, maar toch is het wel de bedoeling...Rooney wrote:Gefeliciteerd dan maar
Welke plannen heb je ermee / wanneer staat ie op mp?
Wil hem tot de laatste bout strippen en op laten knappen, ongeveer net als de BMW alleen dan nog net iets uitgebreider... Ik zie sowieso weer een nieuwe motor, maar nu tot in de puntjes uitgebalanceerd en gekietelt...
Freude am Fahren.
nee, want ik vroeg me af waar die heen was, maar nu weet ik het alweer, is dat niet die sport, die bij een verzamelaar is terecht gekomen?arnie wrote:Tja, als ik die ooit terug kan krijgen....DuFF wrote:doe mij die witte dan maar.
Nutteloze opmerking trouwens...
ik wist namelijk niet zeker of het nou een oude foto was of niet.
succes iig met de restauratie van de grijze GT .
gaan de velgen en de sportuitlaat er dan ook vanonder?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX super weirdo
Velgen wel, dat wordt origineel staal, zoals het hoort! Sportuitlaat hou ik denk ik, best een net ding is dat en onverwoestbaarDuFF wrote:nee, want ik vroeg me af waar die heen was, maar nu weet ik het alweer, is dat niet die sport, die bij een verzamelaar is terecht gekomen?arnie wrote:Tja, als ik die ooit terug kan krijgen....DuFF wrote:doe mij die witte dan maar.
Nutteloze opmerking trouwens...
ik wist namelijk niet zeker of het nou een oude foto was of niet.
succes iig met de restauratie van de grijze GT .
gaan de velgen en de sportuitlaat er dan ook vanonder?
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
Valt mee, carroserie oogde nog steeds hard! Geen roest achter koplampen of bij bumpersteunen. Wel klein pikkie onder klapraampje.Joost wrote:gefeliciteerd, ben benieuwd hoeveel je te klussen hebt.
Ah joh, beetje lassen en plamuren vd winter Komt best goed! Nieuw blokkie bouwen Ik heb er zin aan...
Freude am Fahren.