Wat wilde jij vroeger worden......!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master
Wat wilde jij vroeger worden......!
Wat wilde jij vroeger worden.....!
Ja misschien moet je er even over nadenken of weet je het nog, brandweer, politieagent, kok, piloot, automonteur,bakketbakker, enz,enz,enz....
Ik wilde vroeger bakketbakker worden ! en jij.
Gr Mr Dean
Ja misschien moet je er even over nadenken of weet je het nog, brandweer, politieagent, kok, piloot, automonteur,bakketbakker, enz,enz,enz....
Ik wilde vroeger bakketbakker worden ! en jij.
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- AX Master
Slet van het bedrijf
Koerier & Dispachter , Support officer, bijna overal inzetbaar !(DHL)Glenn@nl wrote:Zet er dan meteen bij wat het WÉL geworden is
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- AX Spaster Mammer
bij de luchtmacht trouwens, en daar was ik al gauw precies een centimeter te lang voorkevin.broke wrote:piloot
softwareconsultant installatiebranche, tot nu toe...Glenn@nl wrote:Zet er dan meteen bij wat het WÉL geworden is
zal er ook meteen even bijzetten wat het voorlopig moet worden:
projectleider/analist, zelfde sector, binnen 5-7 jaar. Daarna zien we wel weer verder
Last edited by kevin.broke on TueDec18, 2007 10:54:58 AM, edited 4 times in total.
-
- AX liefhebber
Ik wilde altijd wel bij de politie of naar de luchtmacht piloot worden.
maar dat is hem niet geworden.
ben nu:
Test rijder bij Scania in Zwolle
nieuw geproduceerde auto's testen
maar dat is hem niet geworden.
ben nu:
Test rijder bij Scania in Zwolle
nieuw geproduceerde auto's testen
Ook te volgen via
http://www.my-blue-dolphin.eu
http://www.my-blue-dolphin.eu
-
- AX Spaster Mammer
Moet je hem net veraden kev
Ik wilde vroeger later worden, uhhhh, paardenfokker/manege eigenaar, of eigen (handels) bedrijf, architect..
wat ben ik nu... student zonder werk!
Ik wilde vroeger later worden, uhhhh, paardenfokker/manege eigenaar, of eigen (handels) bedrijf, architect..
wat ben ik nu... student zonder werk!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
nouwwkevin.broke wrote:dus het kan nog goed komen?grietje wrote:wat ben ik nu... student zonder werk!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Overigens wil ik laatste maanden een doe-het-zelf garage of een slimme ' sloop'
-
- AX Spaster Mammer
Ik wilde vroeger altijd dokter worden geloof ik. Doktertje spelen blijft gaaf
Ow ja, ik ben nu 4e jaars student Facility Management en wordt ........
Ow ja, ik ben nu 4e jaars student Facility Management en wordt ........
Last edited by Tijmen on TueDec18, 2007 2:56:26 PM, edited 1 time in total.
AX GTI '91
He ho! en student natuurlijk, in de ogen van vele.....volkomen nutteloos maar vooruit het is ietsGlenn@nl wrote:Poeh.. wat ik wilde worden weet ik niet meer (professioneel LEGO-bouwer denk ik )
Ik ben nu allround verkoopmedewerker bij een middelgrote C1000, maar wordt opgeleid tot IT'er (nog anderhalf jaar )
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Jeetje, wat ik vroeger wilde worden is uitvinder een willie wortel zeg maar, en nu beoefen ik dat ook alleen in en om het huis
Mijn daadwerkelijke beroep is electricien en werkzaam bij een bedrijf dat sierhekwerk maakt, leuk en vrij beroep.
Mijn daadwerkelijke beroep is electricien en werkzaam bij een bedrijf dat sierhekwerk maakt, leuk en vrij beroep.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!