hey,
ik heb de drie achterste ruiten van mn ax geblindeerd, de zijruiten 5% lichtdoorlaatbaar en achter 3%. Overdag is alles wel goed door de zijruiten te zien, achterruit wel minder
Als het donker is kan ik nog wel wat zien door de zijruiten maar de achterruit is dan een oneindig zwart gat... 's Avonds is het dus wel een nadeel in dat opzicht, hoewel ik nu tenminste geen last meer heb van felle koplampen van achteropkomend verkeer. daar stoorde ik me steeds zo aan in deze auto. Feit is wel dat ik nu heel wat meer privacy heb, en mn boxen op de achterbank zijn op deze manier goed 'verstopt'.Verder ziet er gewoon mooi uit vind ik, geblindeerde ramen.
Ik zal morgen wel even wat foto's ervan maken zodat je et ff kan zien.
Dr zijn wel wat krasjes op de folie gekomen en dat zie je wel een beetje aan de buitenkant, maar dat heb ik maar zo gelaten na een aantal keer overdoen. Ik kan mn zijruiten namelijk niet zomaar eruithalen want zitten geen scharnieren aan...

de achterruit was best een klus, aangezien ik de achterklep er niet uit heb gehaald... (na het bevestigen van de spoiler laat ik het wel uit mn hoofd om die klep nog es los te maken!) Dus achter heb ik de folie gewoon om de bevestigingspunten van de achterklep en van de achterruitverwarming heen geplakt. Een beetje prutsen maar het ziet er wel redelijk uit. (En van de buitenkant zie je niet dat ik het zo heb gedaan want de bevestigingspunten zitten aan de randen en die waren al zwart

) Maarja... misschien wat overbodige informatie allemaal maar het ging me dr ff om om je die fotos te laten zien, kun je kijken wat je ervan vindt om je ruiten limousinezwart te hebben.
groeten, rico