Vandaag een ritje Ikea gedaan met twee vrienden. Probleem is alleen dat als 1 van de 2 besluit dat ie een matras wil meenemen er een zitplaats te weinig is. Tel daarbij op dat het matras in kwestie eigenlijk net zo groot is als de auto en je krijgt dit soort taferelen:
Het aantal breed lachende en duim-opstekende medeweggebruikers was niet meer te tellen. Vooral als die jongen achterin ook nog 's ging zwaaien. Zelfs de politie lachte vriendelijk (maar die zag de jongen achterin geloof ik niet ).
Ik heb het weleens laten vallen op meetings maar denk dat je er toen net niet bij in de buurt was ofzo... Anyway, wilde er niet al te veel mee te koop lopen, jij kent vast ook wel van die mensen die altijd de grootste verhalen hebben die vaak uiteindelijk niet doorgaan. Ik wilde niet het risico lopen er "zo eentje" te worden. Maar nu gaat het wel echt door... Nouja de details zul je wel hebben gelezen op de site gok ik zo
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).