Zondag 16 december: AX Nieuwegein wintermeeting brrr
Moderators: Browny, webmasters
Ze hebben in ieder geval meer leden dan het 924 forumMBa@NL wrote:Was weer gezellig (en koud)
Opkomst was nog best hoog, beter als die astra tuning club met twee vlaggen, die met behulp van ALLE leden is afgebroken, waren er een stuk of 3 â 4
zit ook ff op die site van die gasten te kijken, het lezen van die laatste pagina over die meeting is eigenlijk gewoon leuk
KLIK
Dat ding zat gewoon veel te vast!peter wrote:PrutserCitrosan wrote:Ik heb me prima vermaakt ondanks de koude voeten, nog geprobeerd een antenne van een XM af te slopen maar dat lukte me niet
Choco en oliebollen waren heerlijk en het was weer erg gezellig!
Cindy
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
-
- Drempelkiller
@Bossie, 'k zie nog steeds geen foto('s)
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
[aanstelmodus]
mn eerste meeting die ik mis in 3 jaar en het is gelijk gezellig!
en dan worden mn 'nieuwe vrienden' ook nog es belachelijk gemaakt! puh!
ik denk dat ik maar een Astra ga kopen.. veel leukere club!
[/aanstelmodus]
nee ziet er super gezellig uit dames! (en heren...)
aantal foto's valt wel flink tegen, maar ik denk dat de meeste lenzen ook zaten vastgevroren.. gelukkig zat ik lekker warmpjes bij het ikea-vurenhout gedurende 2 daagjes
tot januari!
mn eerste meeting die ik mis in 3 jaar en het is gelijk gezellig!
en dan worden mn 'nieuwe vrienden' ook nog es belachelijk gemaakt! puh!
ik denk dat ik maar een Astra ga kopen.. veel leukere club!
[/aanstelmodus]
nee ziet er super gezellig uit dames! (en heren...)
aantal foto's valt wel flink tegen, maar ik denk dat de meeste lenzen ook zaten vastgevroren.. gelukkig zat ik lekker warmpjes bij het ikea-vurenhout gedurende 2 daagjes
tot januari!
Geukkig toch nog tijd gevonden om langs te komen. De morettes en de Devill konden gewoon mee naar huis en de morettes zijn ondertussen volledig gedemonteerd en al bewerkt met glasvezelplamuur. Met een beetje geluk morgen schuren en spuiten en dan in de loop van de week erop.
Robin was helemaal gelukkig met de chocomel en de oliebol, vooral de slgroom Kun je wel Joost? Geweldig vond ie het en de slagroom zat ook echt tot boven in zijn neus en haar, hahaha.
Verder vond ik het toch nog best druk ondanks de kou en reuze gezellig.
Robin was helemaal gelukkig met de chocomel en de oliebol, vooral de slgroom Kun je wel Joost? Geweldig vond ie het en de slagroom zat ook echt tot boven in zijn neus en haar, hahaha.
Verder vond ik het toch nog best druk ondanks de kou en reuze gezellig.
negatieve punten opheffen met minimaal 3 positieve.
het was lekker fris.
Maar ook zonnig, lekkere winsterse choco + bollen (met suiker en slachtroom), we hebben gelachen en gezellig geouwehoerd. Verder heel veel J-maatjes opgezocht.
Onderdelen uitgewisseld en "gemiet" met de Astra tuning club (was hun 6de ATC meeting)
dus dit was de laatste meeting van het jaar.
Hou de website maar goed in de gaten binnenkort de planning voor het hele jaar 2008. Waarbij begonnen wordt met een nieuwjaarsfricandellenmeeting.
het was lekker fris.
Maar ook zonnig, lekkere winsterse choco + bollen (met suiker en slachtroom), we hebben gelachen en gezellig geouwehoerd. Verder heel veel J-maatjes opgezocht.
Onderdelen uitgewisseld en "gemiet" met de Astra tuning club (was hun 6de ATC meeting)
dus dit was de laatste meeting van het jaar.
Hou de website maar goed in de gaten binnenkort de planning voor het hele jaar 2008. Waarbij begonnen wordt met een nieuwjaarsfricandellenmeeting.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber